Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

i1 display Pro

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • i1 display Pro

    Ik moest mijn scherm opnieuw kalibreren (dit om de 2 weken) en krijg een bericht dat er een update is naar versie 1.5.0
    Ik dat gedownload en geprobeerd te installeren maar twee foutmeldingen, iets met een.DLL bestand, en sindsdien werkt mijn display niet meer.
    Dus de software op de geijkte weg verwijderd en de CD maar geďnstalleerd. Alles normaal verlopen en bij de melding dat er een update beschikbaar is heb ik geweigerd deze te installeren.
    Vervolgens heb ik mijn monitor naar de fabrieksinstellingen terug gezet en nu kan ik helemaal niks meer kalibreren, de software zegt dat de i1 display niet is aangesloten terwijl die wel aangesloten is.
    Nog iemand die met die miserie zit?
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: i1 display Pro

    Probleem opgelost.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: i1 display Pro

      Mogen we ook weten hoe het opgelost is ..:.

      Comment


      • #4
        Re: i1 display Pro

        Er was dus een update maar bij het installeren ging er niks meer, dus alles eraf en de cd erin.
        Na installatie van de cd (versie 1.3.2) werd mijn i1 display niet meer herkend.
        Op de site vond ik dan een update (versie 1.4.2) die geďnstalleerd en alles ging naar behoren.
        Versie 1.5.0 is dus kl#te, althans voor mij.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: i1 display Pro

          Heb gisteren ook mogen ervaren dat het installeren van een nieuwe i1 Display Pro niet lukt met de 1.5.0. van i1Profiler. Frustrerend! Het meetapparaat wordt simpelweg niet herkend. Met versie 1.4.2. lukte het probleemloos. Dank aan Red Falcon voor zijn info die ik alleen maar kan bevestigen.

          Comment

          Working...
          X