Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lightroom 5 upgraden?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lightroom 5 upgraden?

    Weet iemand toevallig dat als ik van LR 4 Naar LR 5 upgrate, ik ook mijn plugin van niksoftware opnieuw moet installeren?

    of gaat die gewoon mee?

    ik hoor het graag
    www.richardroodfotografie.nl

  • #2
    Re: Lightroom 5 upgraden?

    Als je nu eens van LR4 naar 5 gaat en het dan bekijkt, dan weet je het.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Lightroom 5 upgraden?

      dit lijkt mij niet echt een antwoord, of krijg jij zelf ook altijd dit soort antwoorden als je iets vraagt? :-)
      www.richardroodfotografie.nl

      Comment


      • #4
        Re: Lightroom 5 upgraden?

        Oorspronkelijk geplaatst door foto-rico Bekijk bericht
        dit lijkt mij niet echt een antwoord, of krijg jij zelf ook altijd dit soort antwoorden als je iets vraagt? :-)
        Wees blij, meestal stelt HJ een vraag!
        Ik kan er ook niet meteen op antwoorden, maar vermoed toch dat je een en ander zult moeten herinstalleren.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Lightroom 5 upgraden?

          Oorspronkelijk geplaatst door foto-rico Bekijk bericht
          dit lijkt mij niet echt een antwoord, of krijg jij zelf ook altijd dit soort antwoorden als je iets vraagt? :-)
          Wat is nu het probleem? Je installeert LR5, kijkt of de plug-ins er staan, zo niet dan installeer je ze.

          Wat is het verschil of je dit van te voren weet of niet?
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

          Comment


          • #6
            Re: Lightroom 5 upgraden?

            Kan je vertellen dat ik na mijn upgrade de niksoftware ook zie in mijn LR5 zonder dat ik het onpnieuw heb moeten installeren.

            Comment


            • #7
              Re: Lightroom 5 upgraden?

              Bij mij was de NIK Software na upgrade dadelijk te gebruiken in LR5. Dus niet opnieuw moeten installeren.
              Mvg,
              Rudy Mas
              Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

              Comment


              • #8
                Re: Lightroom 5 upgraden?

                Geen probleem, Nik volgt gewoon de laatste LR ( tot mijn grote verwondering b.t.w. )
                Canon G15, 7D en 1000D + Katzeye, met 17-55 2.8, 100-400 4.5-5.6 L + 1.4 ext III, 70-200 2.8 L II, 100 Macro 2.8 L, Carl Zeiss 1.4 50, Sigma 8-16 4.5-5.6, Lensbaby Composer, Speedlite 430 EXII, Manfrotto's

                Comment


                • #9
                  Re: Lightroom 5 upgraden?

                  Kijk cgzeseen dat wilde ik graag horen, thanks! scheelt weer installeer werk :-) ik hoop overigens dat LR5 de moeite weer waard is!?
                  www.richardroodfotografie.nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: Lightroom 5 upgraden?

                    20 minuutjes hiernaar kijken en je weet meteen of het de moeite loont...
                    Lightroom 6/CC Ontmaskerd: 450 blz. Lightroom
                    Bestel het eBook of gedrukte boek nu via deze link.
                    GRATIS eBook 'Tien Tips voor Betere Reisfoto's'. Meer info hier.

                    Comment

                    Working...
                    X