Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Go !!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Go !!

    Jeugdwedstrijd voetbal.



    Bedankt voor het kijken.

    Pixelboy

  • #2
    Re: Go !!

    Heel mooi de actie vastgelegd! Scherpte is ook prima!
    Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

    Comment


    • #3
      Re: Go !!

      ogen op de bal, leuk gedaan

      Comment


      • #4
        Re: Go !!

        Kan zo de krant in, deze is zelfs beter dan sommige foto's in de sportkrant.

        Comment


        • #5
          Re: Go !!

          mooi plaatje!!!
          Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
          www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

          Comment


          • #6
            Re: Go !!

            Oorspronkelijk geplaatst door pkwy Bekijk bericht
            Kan zo de krant in, deze is zelfs beter dan sommige foto's in de sportkrant.

            Ja, als ik let op wat de pers soms aflevert voor een krant, dan kan je gelijk hebben.
            Bij mij is die druk dan ook wat minder en kan ik mijn beelden zuiverder zoeken. Persfotografen moeten al voor de wedstrijd foto's leveren, zo gaat dat nu eenmaal.

            Comment


            • #7
              Re: Go !!

              En vergeet niet dat de foto vaak journalistiek interessant moet zijn
              De speler die op de foto staat, moet wel een rol spelen in het verhaal. Anders staat het los van elkaar en dat hoort niet. Het liefst is de foto een plaat van het sleutelmoment van de wedstrijd. Of dat fotografisch een mindere foto is, dat is niet van belang.

              Maar buiten dat; een plaatje!
              Mooi krap gekadreerd, scherp, goed belicht, goed van kleur en een mooi moment!
              Een hoop ouwe zooi
              www.rbfoto.nl

              Comment


              • #8
                Re: Go !!

                Oorspronkelijk geplaatst door rooney Bekijk bericht
                En vergeet niet dat de foto vaak journalistiek interessant moet zijn
                De speler die op de foto staat, moet wel een rol spelen in het verhaal. Anders staat het los van elkaar en dat hoort niet. Het liefst is de foto een plaat van het sleutelmoment van de wedstrijd. Of dat fotografisch een mindere foto is, dat is niet van belang.

                Maar buiten dat; een plaatje!
                Mooi krap gekadreerd, scherp, goed belicht, goed van kleur en een mooi moment!
                Bedankt voor het mooie compliment !. Als het van een kenner komt doet dit deugd.

                Comment

                Working...
                X