Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

beïnvloeden.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • beïnvloeden.

    Via de AV stand kun je de sluitertijd beïnvloeden via de ISO.

    Is er ook een manier om via de TV stand het diafragma te beïnvloeden via de ISO?

    En zoniet, waar is de ISO dan voor? Alleen voor dat helderder maken, of om de sluitertijd te veranderen (Dit toch niet, toch? Want die mode is er voor ingesteld om zelf de Sluitertijd te veranderen.)
    Last edited by jeff0611; 15 juli 2013, 14:32.

  • #2
    Re: beïnvloeden.

    Lees je andere topic nog eens door.

    Ga je ook je rijbewijs halen uit boekjes zonder werkelijk te rijden?
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: beïnvloeden.

      Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
      Lees je andere topic nog eens door.

      Ga je ook je rijbewijs halen uit boekjes zonder werkelijk te rijden?
      Zeg, dat ik veel vragen heb, is jouw probleem toch niet? Ik vraag hier om een simpel ja of nee antwoord. Ik ben gewoon iemand die gewoon alles een beetje van te voren wil weten. Als jij het daar niet mee eens bent, sla je mijn topic lekker even over. -_-

      Comment


      • #4
        Re: beïnvloeden.

        Waarom stel je niet gewoon in wat je in wil stellen? Sluiter via TV, iso via ISO en diafragma via AV of alles via M.
        The Knight That Says Ni...kon

        Comment


        • #5
          Re: beïnvloeden.

          Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
          Waarom stel je niet gewoon in wat je in wil stellen? Sluiter via TV, iso via ISO en diafragma via AV of alles via M.
          Dat kan misschien ook, maar ik wil ff weten of je met de ISO de diafragma kunt veranderen via de TV mode?

          Comment


          • #6
            Re: beïnvloeden.

            Oorspronkelijk geplaatst door jeff0611 Bekijk bericht
            Dat kan misschien ook, maar ik wil ff weten of je met de ISO de diafragma kunt veranderen via de TV mode?
            het is simpel " J A "

            Comment


            • #7
              Re: beïnvloeden.

              Waarom een vraag herhalen als je die al gesteld hebt, dus lees je andere topic nog eens heel goed door, want daar is het antwoord al gegeven.

              En als je dat dan nog niet begrijpt, camera aanschaffen en een goede basiscursus volgen, komt het allemaal aan bod.

              Comment

              Working...
              X