Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

14 juli 2013 - (amateur) fotograaf gezocht - Grou (NL)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 14 juli 2013 - (amateur) fotograaf gezocht - Grou (NL)

    Morgen zondag 14 juli aanstaande is er een speciaal moment voor ons hier in Graauw.

    Uit het Friese Grou komt er een delegatie waarmee wij gaan verbroederen hier in het dorp.

    Er is een uitgebreide receptie, een busrondrit en rond 15.30u is de eigenlijke Jumulage met Grou gepland. Alles begint rond 12.30u in de galerie.
    Aangezien ik als voorzitter van de Dorpsraad er overal dien bij te zijn ben ik helaas niet in de mogelijkheid om hiervan een fotoreportage te maken.

    Vraagje: ziet er iemand van jullie of meerdere dit zitten? Helaas kan ik wel geen financiële vergoeding geven, maar het is wel een ervaring natuurlijk om dit te fotograferen. Jullie foto’s zouden dan ook op onze website www.graauwpromotions.nl geplaatst worden met uiteraard de vermelding van de fotograaf.

    Ik weet dat ik er rijkelijk laat mee ben, maar onze "huisfotograaf" liet me net weten morgen verhinderd te zijn.
    Nikon D7000 en wat bijbehorend glaswerk.

  • #2
    Re: (amateur) fotograaf gezocht aanstaande zondag, morgen 14 juli dus.

    Lieve deugd, had ik nu maar snel vervoer! Maar 1200 km afleggen tegen morgen en dan nog gaan fotograferen is niet te doen hé...

    Succes met het zoeken naar een fotograaf!
    Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

    Comment


    • #3
      Re: (amateur) fotograaf gezocht aanstaande zondag, morgen 14 juli dus.

      Zoals zo vaak is ook hier weer de fotograaf de sluitpost in een organisatie.

      Comment


      • #4
        Re: (amateur) fotograaf gezocht aanstaande zondag, morgen 14 juli dus.

        Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
        Zoals zo vaak is ook hier weer de fotograaf de sluitpost in een organisatie.
        Hmmm. Niet de fotograaf maar de fotoregistreerder.
        " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

        Comment

        Working...
        X