Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

waar kan ik de camera kopen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • waar kan ik de camera kopen?

    waar kan ik de camera kopen? ik ben een buitenlander,de prijs van camera in belgie is te hoog,ik wil minolta s414 of de cannon a75 kopen. maar de prijs is te hoog,als ik in photo hall of in mediamarkt dat kopen.
    ik wil niet in de internet kopen.welke winkel is goedkoop en kan ik met cash de camera betalen en afhalen.

  • #2
    Hoi!

    Photohall en Mediamarkt mag je niet vergelijken. Photohall is gewoon duur, Mediamarkt heeft heel veel promoties en dan kan je echte koopjes doen.
    Belgie is inderdaad duur om electronica aan te kopen. Voor betere prijzen moet je naar Nederland of Duitsland.
    Hou de reclame goed in de gaten, dan kan je wel een koopje doen in Belgie, bijv. www.mediamarkt.be of www.makro.be ...

    Groetjes en succes!

    Loes

    Comment


    • #3
      De A 75 kost hier bij www.sdcard.be afhaalprijs: EUR 269,00 en is een nederlandse versie dus nl handleiding het is altijd het beste dat je belt dan krijg je de speciale prijs ten opzichte van de prijzen op de website
      Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

      Comment

      Working...
      X