Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

handleiding d70

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • handleiding d70

    aan de moderator die den topic gesloten heeft
    het is wel engelstallig als je ze download op de manier die jij daar zegt met dank aan ...
    dusq weet nu nog altijd niet of je ze kan downloaden in het nederlands
    groetjes tweetty
    ps: heb ze gisteren zo gedownload en het was engels
    als het ondertussen al anders moest zijn ngelieve mij voor deze reactie dan te verontschuldigen
    bd0379be

  • #2
    Jij hebt geen schrik van de kwaaie Mod, Tweetty? Je hebt wel gelijk hoor, het is idd nog steeds alleen de engelstalige handleiding die je kan downloaden, maar ik begrijp het ook wel als Mod vindt dat daarover al genoeg gepalaverd is in één Topic.

    Comment


    • #3
      Gisteren link naar download site ofwel cd aangevraagd, nederlandse
      handleiding d70 bij nikon.be. antwoord van belgische invoerder dat ze zo vlug mogelijk cd opsturen.
      Heb wel toestel in Belgie aangekocht bij plaatselijke Nikon-verdeler.
      Bed & Breakfast Wiesenloch, Crombach (Sankt Vith)

      Comment


      • #4
        Originally posted by antoine
        Gisteren link naar download site ofwel cd aangevraagd, nederlandse
        handleiding d70 bij nikon.be. antwoord van belgische invoerder dat ze zo vlug mogelijk cd opsturen.
        Heb wel toestel in Belgie aangekocht bij plaatselijke Nikon-verdeler.
        Kan iemand voor deze Nederlander met NL camera wellicht zo vriendelijk willen zijn, de PDF / CD beschikbaar te stellen via mail/post/etc.

        De belgische importeur / verdeler verwijst naar de nederlandse importeur / verdeler, echter deze heeft ???alleen??? papieren versies. Lijkt me sterk dat men namelijk niet de CD/PF heeft in NL, terwijl Belgie gewoon CD's uitlevert.
        (mails ter bewijs van mijn acties zijn verkrijgbaar bij twijfel over
        betrouwbaarheid van mijn uitspraak dat ik een NL ben met een NL camera...)

        Wie helpt me!!! (Mijn huidige handleiding ligt door een actie van
        mijn 16 maanden oude dochter in een aantal stukken...)
        PB mag ook natuurlijk
        ANALOOG: Minolta Dynax 500si Super - 28-70 F3.5-4.5 - 70-200 F5-5.6 DL
        DIGITAAL: D70 - Tamron SP 28-75 F2.8 XR Di - Sigma 70-210 F2.8 APO - 256/512 MB CF - XS-drive II (40GB)

        Comment


        • #5
          Hallo

          Gisteren een mail gestuurd naar De Beukelaar (verwijzend naar mijn aankoop in Belgie van een D70 met het serienummer erbij), en vanmorgen reeds antwoord ontvangen dat een CD met de PDF in het nederlands vandaag toegestuurd wordt.
          Prima service van De Beukelaar, zoals gewoonlijk !

          Ipv erover te zeuren, zend een mail en vraag ernaar. Kost niet meer tijd, en is veel efficiënter ....

          Groetjes,

          Marc

          NIKON D70 + D80 + 18-200 VR + 105 F2.8 Macro + Sigma 24 F1.8 + TOKINA 12-24 F4 + TOKINA 28-80 ATX-PRO F2.8 + Nikon 50 F1.8 / FLASH SB-900/ CANON POWERSHOT S5is + A540 / CANON HV 20 Camcorder + Panasonic GS320

          Comment


          • #6
            gisteren ook een mailtje gestuurd en vandaag zou de cd reeds op de post gedaan zijn volgens het antwoord van De Beuckelaer.
            Van service gesproken.
            BTW het is ook een toestel door hen verdeeld.
            D7000 + 28 tot 400mm

            Comment


            • #7
              En ook deze moderator vindt dat er nu wel genoeg over dit onderwerp gezegd is.

              In het vorige topic staat voldoende info om aan de nederlandse handleiding van de D70 te geraken.

              Daar de moderator C&A het voorgaande topic niet zomaar heeft gesloten, gaan we een topic waar daarop vrolijk wordt doorgepraat natuurlijk niet open laten, dus een slotje.

              Ik ben er van overtuigd dat, zodra de NL handleiding te downloaden is, hier wel weer een topic aan besteed zal gaan worden.

              Tot die tijd is het aanvragen op cd-rom blijkbaar de enige optie.

              In every colour there's the light
              In every stone sleeps a crystal
              Remember the Shaman, when he used to say:
              "Man is the dream of the dolphin"

              Comment

              Working...
              X