Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mutsen voor babyshoot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mutsen voor babyshoot

    Ik ben opzoek naar mutsjes,liefst gehaakt met kleppen op de oortjes en ev een fantasietje eraan of erop,
    die kunnen gebruikt worden tijdens een fotoshoot van pasgeboren baby'tjes.

    Ook ander gadgets of ideetjes die de shoot leuker kunnen maken zijn welkom!

  • #2
    Re: Mutsen voor babyshoot

    Ik ben benieuwd naar het resultaat. Wanneer is de shoot? Ik heb er ook eentje volgende week zondag.
    Ik heb dit nog nooit gedaan, de bedoeling bij mij is wel dat het koppel ook onderwerp.
    Jij gaat voor de Anne Geddes look .

    Comment


    • #3
      Re: Mutsen voor babyshoot

      Je kan eens zoeken op google naar newborn photography props, krijg je al heel wat resultaten. Jammer genoeg zijn er meestal wel verzendkosten...
      Als je handig bent, kan je eventueel zelfs proberen zelf een te maken?
      NEX-5 + Sony 18-55 OSS || Canon 60D + Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD Asph Canon + Canon 50mm f/1.8 II + Canon 70-200 f4 L
      https://www.flickr.com/photos/mdesmedt/

      Comment


      • #4
        Re: Mutsen voor babyshoot

        Kijk eens op etsy.com
        Vele mutsjes of patroontjes om zelf mutsjes te haken.
        Of je kan ook altijd een ijverige oma inschakelen voor het haakwerk.
        Sony a6400 / Sony 16-50mm kitlens / Sigma 56mm f 1.4 / Sigma 30mm f 1.4

        Comment


        • #5
          Re: Mutsen voor babyshoot

          EBay.....
          Bezoek onze website: Studio Vanbilloen Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/studio.fotografie.hulp/ | Facebookgroep Studiofotografie materiaal 2eHands/

          Comment


          • #6
            Re: Mutsen voor babyshoot

            Comment


            • #7
              Re: Mutsen voor babyshoot

              25 aug is er in Gent een crea marktje. Het noemt 'Let's LousART', het is een driemaandelijkse markt met handgemaakte en zelfontworpen producten.

              Het gaat door op zondag 26 mei van 11u tot 17u30 in de rotonde en Louisazaal te Lousbergs, Tarbotstraat 61a in Gent.
              Een vriendin van mij heeft daar ook een standje met vnl gehaakte mutsen.
              Fuji X100 | Canon 60D | Canon EOS550D | 10-24 f/3.5-4.5 |17-50 f/2.8 | 50mm f/1.8| 60 mm f/2.8 macro | 85mm f/1.8 |70-200 L f/4 | Speedlite 430 EXII & Yongnuo 560 | LR

              Comment


              • #8
                Re: Mutsen voor babyshoot

                Oorspronkelijk geplaatst door Deiter Bekijk bericht
                25 aug is er in Gent een crea marktje. Het noemt 'Let's LousART', het is een driemaandelijkse markt met handgemaakte en zelfontworpen producten.

                Het gaat door op zondag 26 mei van 11u tot 17u30 in de rotonde en Louisazaal te Lousbergs, Tarbotstraat 61a in Gent.
                Een vriendin van mij heeft daar ook een standje met vnl gehaakte mutsen.
                jamaar welke datum is het nu?

                Comment


                • #9
                  Re: Mutsen voor babyshoot

                  25 augustus :-)
                  Fuji X100 | Canon 60D | Canon EOS550D | 10-24 f/3.5-4.5 |17-50 f/2.8 | 50mm f/1.8| 60 mm f/2.8 macro | 85mm f/1.8 |70-200 L f/4 | Speedlite 430 EXII & Yongnuo 560 | LR

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mutsen voor babyshoot

                    Fuji X100 | Canon 60D | Canon EOS550D | 10-24 f/3.5-4.5 |17-50 f/2.8 | 50mm f/1.8| 60 mm f/2.8 macro | 85mm f/1.8 |70-200 L f/4 | Speedlite 430 EXII & Yongnuo 560 | LR

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mutsen voor babyshoot

                      Beste,

                      Neem een kijkje op onze website www.tutmuts.be.

                      Hier kan je allerlei accessoires vinden voor babyfotografie.

                      Comment

                      Working...
                      X