Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Halle

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Halle


    screenshot windows 8

    screen shot in windows
    Lang geleden dat ik nog foto's heb gepost, normaal gezien doe ik dit met imageshack.us zonder enig probleem, maar aangezien het lang geleden is
    weet ik mijn login gegevens niet meer. Heb aanvraag voor de gegevens ingediend, maar tot op heden nog niets ontvangen.
    Dus heb ik maar geprobeerd om het via een andere site te doen en heb ik de foto op het testforum geplaatst, in afwachting van mijn gegevens.
    Last edited by pkwy; 9 juli 2013, 10:41. Reden: Foto's hebben nu het juiste formaat

  • #2
    Re: Halle

    de max is 1024.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Halle

      Tot op heden nog altijd niets ontvangen van het Amerikaanse front, moet ik deze foto's hier laten staan?
      Qua exif, iedere fotograaf kan zien dat dit een kleiner diafragma is (eerste foto is f10, de tweede f14), beide ISO 100, 11mm en 16mm (Tokina).
      Foto's zijn jammer genoeg niet geschoten in raw, mijn abonnement bij Adobe is beëindigt, ik ben geen voorstander van de nieuwe regeling.
      Geen zin om dergelijk bedrag te betalen voor een hoop programma's waar ik er enkel vijf van zou gebruiken. Naar mijn mening schieten de heren Adobe
      zich zelf in de schoenen met hun cloud. Zij mogen dan nog altijd de standaard zijn wat betreft creatieve programma's, het wordt tijd voor een overstap naar iets anders.
      Ik had enorme interesse in hun cs6, maar als ze nu de gebruikers op deze manier in hun macht proberen te krijgen dan kunnen ze van mijn part vertrekken.
      Intussen ben ik opzoek gegaan naar vervangers voor photoshop, indesign, illustrator, en nog een paar andere nuttige programma's.
      Suggesties voor mac zijn altijd welkom.

      Is postimage volgens jullie een goede uploader of zijn er betere.

      Comment


      • #4
        Re: Halle

        Moderator Note: Als je foto's de juiste afmetingen hebben, dan kan ik deze test case sluiten. Jij kunt dan voor commentaar herposten in onze Fotohoek: drie per topic in fotobeoordeling (1 topic per dag) of één foto in showcase (ook 1 topic per dag). Dank om in het Testforum te oefenen. Je haalt nog een paar pertinente onderwerpen aan (zoals CC vs CS of progs voor Mac), waarover je in andere subfora meer info of topics terugvindt. Ik verwijs je dan ook daarheen om verder te discussiëren).
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment

        Working...
        X