Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Moeilijk te vinden..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Moeilijk te vinden..

    Hallo, ik ben nog maar heel kort bezig met fotograferen van verlaten en oude gebouwen.
    Ik heb er al een paar bezocht.. (alle foto's staan op mijn facebook indien intresse).
    Ik ben nog heel jong, en heb zelf al ondervonden hoe moeilijk het is om aan die adressen te komen.
    Ik heb alles al afgezocht, op Google.. Verschillende trefwoorden, en hier heb ik ook al een uurtje of 2 gekeken.
    Ik woon in regio Oostende, en ik heb zelf nog geen vervoer. Dus moet ik steeds wat zekerheid hebben of de gebouwen er nog staan enz.
    Morgen ga ik naar Gent en rondom Gent.. Iemand een idee?
    Eventueel wil ik ook adressen uitwisselen, maar ik heb er nog niet zoveel.
    Groetjes, Yakina.
    Everything has its beauty but not everyone sees it.

  • #2
    Re: Moeilijk te vinden..

    Yakina,

    Ik zelf doe niet aan urbex maar misschien kan je iets met volgende link doen;



    Groeten,

    Jean-Pierre

    Comment


    • #3
      Re: Moeilijk te vinden..

      Heel erg bedankt, heb wat zitten kijken op de site..
      Heb er een paar die ik al wil bezoeken,
      alleen doet de kaart nu een beetje raar.
      Toch bedankt!

      Groetjes
      Everything has its beauty but not everyone sees it.

      Comment


      • #4
        Re: Moeilijk te vinden..

        Forum voor het bespreken van Reisfotografie. Niet alleen tips rond leuke lokaties, maar ook praktische fotografietips voor de reizende fotograaf komen hier aan bod.

        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Moeilijk te vinden..

          Bedankt, ik heb er al opgekeken.. De meeste mensen doen via PM maar ze antwoorden er niet op, heel erg jammer..
          Ik ben nu op zoek naar het adres in Aalst (textielfabriek)
          Groetjes
          (andere adressen zijn zeker welkom !

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          Everything has its beauty but not everyone sees it.

          Comment


          • #6
            Re: Moeilijk te vinden..

            Oorspronkelijk geplaatst door Yakina Bekijk bericht
            Bedankt, ik heb er al opgekeken.. De meeste mensen doen via PM maar ze antwoorden er niet op, heel erg jammer..
            Ik ben nu op zoek naar het adres in Aalst (textielfabriek)
            Groetjes
            (andere adressen zijn zeker welkom !
            Welke textielfabriek wil je hebben in Aalst?

            DuParc (kousenfabriek?)
            of
            (Schotte wordt volledig gerenoveerd, en is weinig speciaals te zien.).
            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

            Comment


            • #7
              Re: Moeilijk te vinden..

              Ik doe slechts aan urbexfotografie wanneer het zich plots en onverwacht aandient. Wanneer ik op een wandeling of zo plots iets tegenkom. En is het afgesloten of staat er een verbodsbord, dan ga ik er nooit naar binnen of zal zeker nooit een poging daartoe doen.
              Maar naar hetgeen ik er hier reeds over gelezen heb is dit inderdaad een gesloten en zwijgzaam wereldje waar je volgens mij moeilijk in binnen raakt.
              Heeft waarschijnlijk alles te maken met het "illegaal" karakter van dit soort fotografie.
              Je ziet soms pareltjes, maar of het altijd toegelaten is om op die plaatsen te komen .
              Maar mochten de urbexfotografen er niet zijn, dan zouden wij ook nooit bepaalde zaken zien.
              Het is dus balanceren op een dunne koord.
              Succes verder op je zoektocht.
              Mvrgr.

              Comment


              • #8
                Re: Moeilijk te vinden..


                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Moeilijk te vinden..

                  Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                  Welke textielfabriek wil je hebben in Aalst?

                  DuParc (kousenfabriek?)
                  of
                  (Schotte wordt volledig gerenoveerd, en is weinig speciaals te zien.).
                  Hmm inderdaad ik zocht schotte.. maar aan de overkant is er toch nog iets speciaal te zien? Of helemaal niet?
                  Heb vandaag een prachtgebouw bezocht in Wetteren
                  Everything has its beauty but not everyone sees it.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Moeilijk te vinden..

                    Oorspronkelijk geplaatst door kriba Bekijk bericht
                    Ik doe slechts aan urbexfotografie wanneer het zich plots en onverwacht aandient. Wanneer ik op een wandeling of zo plots iets tegenkom. En is het afgesloten of staat er een verbodsbord, dan ga ik er nooit naar binnen of zal zeker nooit een poging daartoe doen.
                    Maar naar hetgeen ik er hier reeds over gelezen heb is dit inderdaad een gesloten en zwijgzaam wereldje waar je volgens mij moeilijk in binnen raakt.
                    Heeft waarschijnlijk alles te maken met het "illegaal" karakter van dit soort fotografie.
                    Je ziet soms pareltjes, maar of het altijd toegelaten is om op die plaatsen te komen .
                    Maar mochten de urbexfotografen er niet zijn, dan zouden wij ook nooit bepaalde zaken zien.
                    Het is dus balanceren op een dunne koord.
                    Succes verder op je zoektocht.
                    Mvrgr.
                    Het is ook eigenlijk begonnen via een vriend van me , ik zag prachtige foto's van de drukkerij in Brugge..
                    Dan ben ik er zelf naar toe geweest, en het gaf zo iets.. mja moeilijk uit te leggen.. Een goed gevoel
                    Vandaag in Gent was het ook zoeken en zoeken, maar het is echt jammer dat de mensen de adressen niet 'zomaar' geven.
                    Ik ben niet van het 'type' als ik een adres krijg dat ik er dingen ga vernielen, of helemaal op internet ga zetten.
                    Als ik dat vertel tegen die personen, geloven ze het natuurlijk niet..
                    Misschien na een eindje zelf wat te zoeken dat ik het 'vertrouwen' ga krijgen en misschien wat adressen.
                    Groetjes!
                    Everything has its beauty but not everyone sees it.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Moeilijk te vinden..

                      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      Een hele goede site,
                      bedankt !
                      Groetjes
                      Everything has its beauty but not everyone sees it.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Moeilijk te vinden..

                        Oorspronkelijk geplaatst door Yakina Bekijk bericht
                        Hmm inderdaad ik zocht schotte.. maar aan de overkant is er toch nog iets speciaal te zien? Of helemaal niet?
                        Heb vandaag een prachtgebouw bezocht in Wetteren
                        "Schuin rechtover" schotte ligt DuParc...
                        Locatie die mij nog steeds kan bekoren...
                        Wel serieus vernield, en veel bezocht door jonge vandaaltjes....

                        Daar kan je wel enkele uren slijten (wel oppassen, sommige delen zijn niet meer zo stevig)
                        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Moeilijk te vinden..

                          Oorspronkelijk geplaatst door Yakina Bekijk bericht
                          Een hele goede site,
                          bedankt !
                          Groetjes
                          wat is er goed aan die site?

                          de eerste 2 berichten die je kan lezen zijn 1 en 2 jaar oud, waar ze melden: "het forum is dood".
                          en de link naar het vervangende forum heeft een registratie stop....
                          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Moeilijk te vinden..

                            Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                            wat is er goed aan die site?

                            en de link naar het vervangende forum heeft een registratie stop....
                            hoe zo...ben net lid geworden hoor.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • #15
                              Re: Moeilijk te vinden..

                              Op welk van de 2 bouk?

                              Op het eerste heb ik me ingeschreven, maar moet ik nog steeds "goedgekeurd" worden.
                              op de link die op het eerste stond, krijg ik nergens mogelijkheid (enkel de zin: Registratie stop....)
                              It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                              Comment

                              Working...
                              X