Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

straattafereel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • straattafereel

    1.

  • #2
    Re: straattafereel

    Knap gezien maar spijtig van de auto.
    Volgende keer laten wegtakelen
    Photography is an art of observation.

    Comment


    • #3
      Re: straattafereel

      Knappe kleuren heb je weergegeven!

      wegtakelen? nee, efkens duwke geven
      zouden hier bij ons direct doen!
      Touch the Earth...Gently
      www.passionsenfrance.com

      Comment


      • #4
        Re: straattafereel

        Frisse kleurtjes De rest hebben voorgangers al voorgesteld Lucht zat niet mee, en dat heb ik ook al ondervonden bij sommige foto's van mij helaas

        Comment


        • #5
          Re: straattafereel

          Mooie kleuren, spijtig van de lucht.
          Dat stukje fiets en wagen zijn voor mij een meerwaarde (smaken verschillen)
          mvg,
          Eddy
          Smaken verschillen

          Comment


          • #6
            Re: straattafereel

            Bedankt voor de reacties. Ja de lucht viel niet mee. De auto en de fiets stoorden me niet echt omdat ze ook in het blauw waren, voor mij een meevaller. Bovendien zal het wel heel moeilijk zijn om er eentje te nemen zonder auto's. Er is nl dichtbij een ziekenhuis en een ouderlingen tehuis. Dus die straat is altijd propvol auto's.

            Comment


            • #7
              Re: straattafereel

              Knap met die felle kleuren. De felgekleurde verf was duidelijk in de aanbieding.
              Auto stoort mij niet omdat hij in de juiste hoek van de foto staat.
              Die lucht : mocht je het willen, je kan daar makkelijk een andere lucht inplakken omdat het zo netjes afgelijnd is, maar dat is dan een beetje de werkelijkheid geweld aan doen.
              Nu achteraf zou ik het niet meer doen, want dan gaat men vergelijken en kleine foutjes gaan zoeken, doe je het meteen dan is er niemand die het ziet.
              Mvrgr.

              Comment


              • #8
                Re: straattafereel

                Auto en fiets storen mij ook niet Loeky. Het is tenslotte een straattafereel hé.
                Mvg.

                Comment


                • #9
                  Re: straattafereel

                  is niet zo mijn ding(straatfotografie) maar vind het toch een leuke foto

                  grt

                  Comment


                  • #10
                    Re: straattafereel

                    Bedankt voor de reacties en het komen kijken. De wolkenlucht heb ik gisteren willen plaatsen maar het maakt het geheel somber.
                    Ik heb het nadien opgelicht maar dan kreeg de straatstenen weer teveel licht. Mischien de wolken afzonderlijk lichter maken. Maar ik heb de indruk dat je het teveel ziet. Dus denk ik het te laten zoals het nu is.

                    Comment


                    • #11
                      Re: straattafereel

                      Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
                      Bedankt voor de reacties en het komen kijken. De wolkenlucht heb ik gisteren willen plaatsen maar het maakt het geheel somber.
                      Ik heb het nadien opgelicht maar dan kreeg de straatstenen weer teveel licht. Mischien de wolken afzonderlijk lichter maken. Maar ik heb de indruk dat je het teveel ziet. Dus denk ik het te laten zoals het nu is.
                      Groot gelijk met je twee laatste zinnen.
                      Soms valt het mee, soms valt het tegen.
                      In dit laatste geval inderdaad beter afblijven.

                      Ps Het is wel zo, dat je 'altijd' je achteraf ingevulde wolkenlucht lichter moet maken. Ik zou ook niet weten hoe dit komt, maar ik heb dit reeds meermaals vastgesteld.

                      Mvrgr.

                      Comment


                      • #12
                        Re: straattafereel

                        leuk en tof
                        maar hier zit je met een omgekeerde perspectiefvertekening
                        ik probeer...
                        mijn Fijsboecq en mijn flickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: straattafereel

                          Bedankt Kriba en NoekelMi


                          leuk en tof
                          maar hier zit je met een omgekeerde perspectiefvertekening
                          Wat bedoel je omgekeerde perspectiefvertekening ?

                          Comment


                          • #14
                            Re: straattafereel

                            Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
                            leuk en tof
                            maar hier zit je met een omgekeerde perspectiefvertekening
                            Niet volgens mijn raster.
                            Maar een klein beetje gewone vertekening had hier wel gemogen; nu is
                            het wel heel erg recht.

                            Eigenlijk is de door velen afgekeurde lucht hier noodzakelijk. Nu komt de
                            gekleurde huizenrij er mooi uit en hoeft die niet te concurreren met een
                            blauwe lucht.
                            Van waardering geniet ik.
                            Van kritiek leer ik.

                            Comment


                            • #15
                              Re: straattafereel

                              Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                              .....

                              Eigenlijk is de door velen afgekeurde lucht hier noodzakelijk. Nu komt de
                              gekleurde huizenrij er mooi uit en hoeft die niet te concurreren met een
                              blauwe lucht.
                              vind ik ook.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment

                              Working...
                              X