Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ufo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ufo


    UFO by Stevensquid, on Flickr

    Zoals de moderator voorstelt mag men nu bij een nieuwe bewerking een nieuwe topic starten. Ik veronderstel dat ik nu de eerste ben.
    Wat vinden jullie van deze? Photoshop cs5 + eigen fotomateriaal.

    Bij interesse of verveling kan je een kijkje nemen op mijn site
    Explore The Squid’s 756 photos on Flickr!

    Of volg me via Twitter op
    https://twitter.com/StudioSkwit
    Nikon d7100 & d3100 & Fujifilm x100 & Nikon P900
    www.flickr.com/photos/stevensquid

  • #2
    Re: Ufo

    knap gedaan !
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Ufo

      vetjes! zou wel leuk zijn om te zien met welke foto's je gewerkt hebt om tot dit resultaat te komen

      grts,
      Hans
      Nikon D7000 / Nikkor 17-55mm F2.8 / Sigma 70-200mm F2.8 / Sigma 10-20mm F4-5.6 / nikkor 50mm F1.4
      My travel photography site

      Comment


      • #4
        Re: Ufo

        Oorspronkelijk geplaatst door Hanzzz Bekijk bericht
        vetjes! zou wel leuk zijn om te zien met welke foto's je gewerkt hebt om tot dit resultaat te komen

        grts,
        Hans
        Bedankt voor de complimenten
        Mijn foto's kan je bekijken met onderstaande link:

        Kermis is dutch for fair, and composition is made in indesign for trying to learn the programme


        Het is de onderste middelste van de collage die ik gebruikt heb en de 'ontvoerde persoon" heb ik van een site gehaald die gratis vectoriele bestanden ter beschikking steld en die heb ik dan nog wat aangepast en een motionblur filter op toegepast.
        Nikon d7100 & d3100 & Fujifilm x100 & Nikon P900
        www.flickr.com/photos/stevensquid

        Comment


        • #5
          Re: Ufo

          Knap, maar ik zou persoonlijk een kleurenversie (zoals in de link die je geeft) verkiezen. Die ontvoerde persoon verandert de draaimolen effectief in een UFO!
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment

          Working...
          X