Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe camera

    Dag mensen

    Ik ben op zoek naar een nieuwe camera, maar ben een leek als het op de zoektocht aankomt.
    Die nieuwe opties maken me van de wijs.

    Fotografie is een hobby. Ik maak voornamelijk portretten (ook dieren) en monumentale foto's (s' avonds).
    Het toestel mag niet meer dan 300gr wegen.
    Mijn budget reikt tot 350 euro.

    Iemand tips?

  • #2
    Re: Nieuwe camera

    [QUOTE=00000;3915760]Dag mensen

    Ik ben op zoek naar een nieuwe camera.........
    ----------
    wat heb je nu..?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe camera

      Oorspronkelijk geplaatst door 00000 Bekijk bericht
      Het toestel mag niet meer dan 300gr wegen.
      Mijn budget reikt tot 350 euro.
      Als je nu eens begon met een selectie te maken met deze criteria dan zal best iemand advies kunnen wat de 'beste' camera voor jouw zou kunnen zijn, maar om steeds van iedere camera het gewicht op te gaan zoeken, zou wel ees te veel moeite kunnen zijn voor velen.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe camera

        ik denk dat je dan rond dat gewicht en hybride of compactcamera het beste koopt ,deze zijn in jouw prijsklasse te vinden van bekende merken .
        Want als je en Dlsr koopt weegt de body dit al alleen zonder lenzen en zonder batterijgrip en batterijen erin ,en zonder lens erop .
        als je de grootte winkelketen in het oog houdt vindt je mss wel een pakket van spiegelreflex voor dit voorgenomen bedrag ,je mag zeker niet vergeten dat je bedrag
        nogal naar de kleine kant is, mocht je een budget hebben van rond de 600€ dan ga je beter je goesting vinden met meer mogelijkheden .
        Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

        Comment

        Working...
        X