Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Powershot Pro1

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Powershot Pro1

    Dag fotograverend BelgiÊ en Nederland,
    Ik ben een leek in de digitale fotografie maar ga er mij nu met mijn vol lijf in werpen!
    Na veel gepalaver en checken van de (1000den posts) forums heb ik eindelijk besloten de bovenstaande zaterdag in Duitsland te kopen! Maar er is toch nog een klein probleempje namelijk deze van de CF. Ik wou gaan voor de Sandisk Ultra II 1GB maar blijkbaar niet in vooraad bij top-foto en ze stelden mij voor om de Kingston(niet de pro elite)1GB te nemen, volgens hen is er bijna geen verschil te merken,bij het gebruik met een Pro 1!!
    Is er iemand die er ervaring mee heeft en/of goed advies,indien ik toch beter kan wachten op dat andere kaartje of elders bestellen!

  • #2
    Dat ga je inderdaad niet merken. Heb het maar gezien toen ik een G5 had, heb alle 3 de merken in 1Gig(transcend, power en ridata) en geen verschil te merken. Heb toen een 1gig en 512Mb Ridata gehad (52x) in de Pro1 en die was ook niet echt sneller in het wegschrijven. (Heb wel nooit getest met eeen UltraII). De snelheid ga je pas merken als je dit soort geheugen gaat gebruiken in een DSLR. Je kan ook zeggen, ik koop een UltraII nu, dan kan ik die later meenemen als ik een DSLR ga kopen, maar dat hangt van jezelf af.
    "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

    Comment


    • #3
      bedankt huibke dat helpt me toch al een heel stuk verder!Nu dat je het zo stelt waren alle tests en ook alle lof tijdens het gebruik van DSLR!
      Txalot
      cheers

      Comment

      Working...
      X