Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jong en lief + up 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jong en lief + up 2

    Eentje van een tijd geleden uit het archief gehaald.

    100-400mm 1/320s- f5.6- iso 800- 400mm

    ***Update 1***

    ***Update 2***




    Bedankt om te kijken.
    Last edited by Anaisje; 4 juli 2013, 22:02. Reden: update
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

  • #2
    Re: Jong en lief

    Ik zie dit héél graag.
    Mooi en lief
    Toffe compo.
    mvg,
    Eddy
    Smaken verschillen

    Comment


    • #3
      Re: Jong en lief

      Misschien de bruinzweem verwijderen? Denk dat je voldoende kennis hebt om het te weten hoe dit wordt gedaan

      Comment


      • #4
        Re: Jong en lief

        Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk bericht
        Misschien de bruinzweem verwijderen? Denk dat je voldoende kennis hebt om het te weten hoe dit wordt gedaan
        Normaal hou ik wel van een warmere versie van een foto, maar in dit geval heb je overschot van gelijk.
        Heb het zonet even voor mezelf in lightroom gedaan en ik schrok er echt van hoeveel sprankelender de
        foto dan wel wordt.
        fotosite

        Comment


        • #5
          Re: Jong en lief

          Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk bericht
          Normaal hou ik wel van een warmere versie van een foto, maar in dit geval heb je overschot van gelijk.
          Heb het zonet even voor mezelf in lightroom gedaan en ik schrok er echt van hoeveel sprankelender de
          foto dan wel wordt.
          Als ik de bruinzweem weghaal krijg ik heel andere resultaten.
          Ik zie nu maar een miniem verschil.
          Van waardering geniet ik.
          Van kritiek leer ik.

          Comment


          • #6
            Re: Jong en lief

            Wat ik bedoel is ongeveer dit :
            fotosite

            Comment


            • #7