Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoshoot Gina (mijn zus)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotoshoot Gina (mijn zus)

    Ik heb vandaag een fotoshoot met Jozef De Ryck (mijn opa) gemaakt, van Gina mijn zus. We hebben een hele reeks genomen uit de hand genomen, zonder statief!
    Had mijn fototoestel niet meegenomen dus dan maar elk om de beurt met Jozef zijn fototoestel een fotootjes genomen.

    Foto 1: Genomen door Jozef.


    Foto 2: Genomen door Dylan.


    Bedankt voor het kijken en de comments.
    Alle tips zijn welkom!
    Last edited by xDylan; 4 juli 2013, 16:37.
    Fotografie is mijn passie.

  • #2
    Re: Fotoshoot Gina (mijn zus)

    Hoi Dylan, ik ben positief verast. Je hebt uiteraard ook een goede leermeester. Zeker mee doorgaan.
    Bezoek onze website: Studio Vanbilloen Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/studio.fotografie.hulp/ | Facebookgroep Studiofotografie materiaal 2eHands/

    Comment


    • #3
      Re: Fotoshoot Gina (mijn zus)

      Mooie zus heb je, die kan poseren
      Heeft opa je niet verteld dat je enkel foto's door jezelf gemaakt mag plaatsen?
      Als jullie toch samenwerken zou ik aanraden om elkaar te assisteren met een reflectiescherm, kan je de schaduwen nog wat onopvalender maken
      Je gaat hier direct al voor het moeilijker werk en niet eens slecht gedaan.
      Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

      Comment


      • #4
        Re: Fotoshoot Gina (mijn zus)

        Anaisje, ik heb mijn fototoestel niet meegenomen naar hem, maar hebben elk om de beurt een foto genomen met het toestel van opa.
        Bedankt voor de goede reactie en bvphotography ook bedankt!
        Mvg, Dylan.
        Fotografie is mijn passie.

        Comment


        • #5
          Re: Fotoshoot Gina (mijn zus)

          Ik vind het persoonlijk moeilijk om twee verschillende foto's te moeten beoordelen in één topic van twee verschillende personen

          Comment


          • #6
            Re: Fotoshoot Gina (mijn zus)

            Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk bericht
            Even een vraag. Onlangs stond je met je canon op de foto.
            Beelder, ik heb het hier boven al vermeld op de reactie: Ik heb mijn fototoestel niet meegenomen naar de opa, dus heb samen om de beurt een foto genomen met hem met zijn fototoestel! De canon is mijn toestel, van mijn eigen dus dat je weet
            Mvg, Dylan.
            Fotografie is mijn passie.

            Comment


            • #7
              Re: Fotoshoot Gina (mijn zus)

              Oorspronkelijk geplaatst door xDylan Bekijk bericht
              Beelder, ik heb het hier boven al vermeld op de reactie: Ik heb mijn fototoestel niet meegenomen naar de opa, dus heb samen om de beurt een foto genomen met hem met zijn fototoestel! De canon is mijn toestel, van mijn eigen dus dat je weet
              Mvg, Dylan.
              Ik las het te laat de reactie hierboven, vandaar de aanvulling

              Comment


              • #8
                Re: Fotoshoot Gina (mijn zus)

                Geen probleem hoor!
                Mvg, Dylan.
                Fotografie is mijn passie.

                Comment


                • #9
                  Re: Fotoshoot Gina (mijn zus)

                  mooie belichting

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fotoshoot Gina (mijn zus)

                    Wat een mooie zus! Ik vind de pose op de tweede mooier, maar beide foto's zijn aan elkaar gewaagd!
                    vriendelijke groeten, Sien

                    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Fotoshoot Gina (mijn zus)

                      Volg hier Sien en inderdaad tof model. Binnenkort krijgen we hier een familieshoot. Leuk. Zo leren jullie van elkaar. Jullie grootvader kan jullie hierin al goed helpen, maar jij bent al een kei in het fotograferen vind ik. Blijven posten we kijken uit naar meer.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Fotoshoot Gina (mijn zus)

                        Vertederend.

                        Maar ik vind dat zo'n jong meisje niet moet worden gedwongen in namaak-
                        volwassen modelposities. Maak foto's waarin ze gewoon zichzelf kan zijn:
                        In de lens kijkend of juist niet. Dat moet lukken want ze heeft een leuk koppie.
                        Van waardering geniet ik.
                        Van kritiek leer ik.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Fotoshoot Gina (mijn zus)

                          Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
                          Wat een mooie zus! Ik vind de pose op de tweede mooier, maar beide foto's zijn aan elkaar gewaagd!
                          Ik vind de foto's helemaal niet aan elkaar gewaagd, de tweede is gewoon beter, veel natuurlijker.
                          fotosite

                          Comment


                          • #14
                            Re: Fotoshoot Gina (mijn zus)

                            Is dat je opa?? Hahah we gaan het hier nog allemaal te weten komen.
                            Mooie foto's !!
                            facebook
                            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Fotoshoot Gina (mijn zus)

                              Persoonlijk vindt ik ze allebei wat hebben maar mijn voorkeur gaat naar foto 2 de handen zijn daar zichtbaar

                              Vriendelijke groet, jessey

                              Comment

                              Working...
                              X