Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Men at work 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Men at work 2



    f4.8-1/125-iso160-45mm

    Update

    Bedankt voor de tips: storende rechter bovenhoek weggewerk en rechter gezet, ook mooi voorbeeld gekregen
    Last edited by Bruno D.G.; 4 juli 2013, 16:02.
    mvg Bruno D.G.
    Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

  • #2
    Re: Men at work 2

    Leuke straatfotografie Ik zou durven croppen op de man en de arbeid

    Comment


    • #3
      Re: Men at work 2

      Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk bericht
      Leuke straatfotografie Ik zou durven croppen op de man en de arbeid
      +1 en rechtzetten wat nog kan.
      mvg,
      Eddy
      Smaken verschillen

      Comment


      • #4
        Re: Men at work 2

        Update véél beter.
        mvg,
        Eddy
        Smaken verschillen

        Comment


        • #5
          Re: Men at work 2

          Erg mooi,

          Comment


          • #6
            Re: Men at work 2

            Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
            Update véél beter.
            yep...vind ik ook.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Men at work 2

              Mooie update. Zou er niks meer aan wijzigen.

              PS Wel jammer dat er hier in Beginnershoek zoveel 'achter de schermen' gebeurt. Wanneer bewerkingen of tips en dergelijke via PB worden doorgestuurd hebben de andere beginners er niks aan...... nogmaals jammer........maar helaas zeker. Ik meld dit nu in dit topic, maar het is hier wel schering en inslag.

              Mvrgr.

              Comment


              • #8
                Re: Men at work 2

                Oorspronkelijk geplaatst door kriba Bekijk bericht
                Mooie update. Zou er niks meer aan wijzigen.

                PS Wel jammer dat er hier in Beginnershoek zoveel 'achter de schermen' gebeurt. Wanneer bewerkingen of tips en dergelijke via PB worden doorgestuurd hebben de andere beginners er niks aan...... nogmaals jammer........maar helaas zeker. Ik meld dit nu in dit topic, maar het is hier wel schering en inslag.

                Mvrgr.

                Degene die mij een PB heeft gezonden heeft enkel een voorbeeld gegeven hoe hij/zij het zou doen.
                Ik begrijp je frustratie maar die mensen helpen ook andere mensen.
                Echter wordt dit niet door iedereen gesmaakt, veelal komt er door enkelen een ellenlang discussie op gang.
                Ik denk dat dat de reden is waarom het gebeurd, maar ik heb dus enkel een voorbeeld gegeven hoe het beter zou kunnen .
                Wat die mensen ook niet willen is dat iedereen fotos begint binnen te halen en in jou topic begint te plaatsen hoe zij het zien .
                Als het een voorbeeld is van een foto vind ik er ook niets mis mee als het een hele technische uitleg is kan het natuurlijk best gedeeld worden daar heb je gelijk in.
                Toch bedankt voor je reactie .
                mvg Bruno D.G.
                Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

                Comment


                • #9
                  Re: Men at work 2

                  Oorspronkelijk geplaatst door kriba Bekijk bericht
                  Mooie update. Zou er niks meer aan wijzigen.

                  PS Wel jammer dat er hier in Beginnershoek zoveel 'achter de schermen' gebeurt. Wanneer bewerkingen of tips en dergelijke via PB worden doorgestuurd hebben de andere beginners er niks aan...... nogmaals jammer........maar helaas zeker. Ik meld dit nu in dit topic, maar het is hier wel schering en inslag.

                  Mvrgr.
                  Ik voel me hier aangesproken want ik heb een vb. gestuurd nadat ik eerst had geschreven wat ik zou veranderen (crop + rechtzetten wat nog kon).
                  Vele personen hier op het forum hebben van mij al "mijn versie" gekregen. Ik bewerk geen foto's van anderen om hier te tonen of achter een link te zetten, voor mij blijft de foto privé en stuur ik hem met PM.
                  Ik denk dat ik dagelijks genoeg mijn mening geef op foto's die hier verschijnen. Ik tracht iedereen te helpen zoals ik ook graag heb dat ze mij helpen.
                  Wat heb je hier op tegen? Het is niet de eerste maal deze week dat je Calimero speelt.
                  mvg,
                  Eddy
                  Smaken verschillen

                  Comment


                  • #10
                    Re: Men at work 2

                    Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk bericht
                    Degene die mij een PB heeft gezonden heeft enkel een voorbeeld gegeven hoe hij/zij het zou doen.
                    Ik begrijp je frustratie maar die mensen helpen ook andere mensen.
                    Echter wordt dit niet door iedereen gesmaakt, veelal komt er door enkelen een ellenlang discussie op gang.
                    Ik denk dat dat de reden is waarom het gebeurd, maar ik heb dus enkel een voorbeeld gegeven hoe het beter zou kunnen .
                    Wat die mensen ook niet willen is dat iedereen fotos begint binnen te halen en in jou topic begint te plaatsen hoe zij het zien .
                    Als het een voorbeeld is van een foto vind ik er ook niets mis mee als het een hele technische uitleg is kan het natuurlijk best gedeeld worden daar heb je gelijk in.
                    Toch bedankt voor je reactie .
                    Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
                    Ik voel me hier aangesproken want ik heb een vb. gestuurd nadat ik eerst had geschreven wat ik zou veranderen (crop + rechtzetten wat nog kon).
                    Vele personen hier op het forum hebben van mij al "mijn versie" gekregen. Ik bewerk geen foto's van anderen om hier te tonen of achter een link te zetten, voor mij blijft de foto privé en stuur ik hem met PM.
                    Ik denk dat ik dagelijks genoeg mijn mening geef op foto's die hier verschijnen. Ik tracht iedereen te helpen zoals ik ook graag heb dat ze mij helpen.
                    Wat heb je hier op tegen? Het is niet de eerste maal deze week dat je Calimero speelt.
                    mvg,
                    Eddy
                    Ik heb niets tegen het feit dat er voorbeelden naar iemand via PB gestuurd worden, maar wel tegen het feit dat er uitleg hoe iets in zijn werk gaat via PB doorgestuurd wordt, want daar is dan alleen de TS iets mee en de andere kijkers helemaal niets.
                    Of zie ik dat weer verkeerd ? Calimero is een kuikentje, meer ken ik er tot mijn spijt niet van, dus ik weet niet wat je hiermee bedoelt, tenzij je mij voor kuiken verwijt, en dat mag gerust .
                    Van mij mag iedereen zich aangesproken voelen die verbeteringen via PB doorstuurt, dat was trouwens de bedoeling.
                    Als je goed leest wat ik schrijf, dan heb ik het trouwens niet over fotos doorsturen.
                    Ik heb er trouwens nog letterlijk bijgeschreven dat het over bewerkingen en tips gaat (NIET over fotos) en dat het eerder toevallig is dat ik deze reactie in dit topic schreef.
                    Ik weet niet hoe ik het nog beter moet of kan uitleggen hoor, sorry.
                    Mvrgr.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Men at work 2

                      Oorspronkelijk geplaatst door kriba Bekijk bericht
                      Ik heb niets tegen het feit dat er voorbeelden naar iemand via PB gestuurd worden, maar wel tegen het feit dat er uitleg hoe iets in zijn werk gaat via PB doorgestuurd wordt, want daar is dan alleen de TS iets mee en de andere kijkers helemaal niets.
                      Of zie ik dat weer verkeerd ? Calimero is een kuikentje, meer ken ik er tot mijn spijt niet van, dus ik weet niet wat je hiermee bedoelt, tenzij je mij voor kuiken verwijt, en dat mag gerust .
                      Van mij mag iedereen zich aangesproken voelen die verbeteringen via PB doorstuurt, dat was trouwens de bedoeling.
                      Als je goed leest wat ik schrijf, dan heb ik het trouwens niet over fotos doorsturen.
                      Ik heb er trouwens nog letterlijk bijgeschreven dat het over bewerkingen en tips gaat (NIET over fotos) en dat het eerder toevallig is dat ik deze reactie in dit topic schreef.
                      Ik weet niet hoe ik het nog beter moet of kan uitleggen hoor, sorry.
                      Mvrgr.
                      Je zal al wel opgezocht hebben waarom Calimero.
                      Mij ga je alleszins niet verbieden om privé berichten te sturen naar collega's hier en ik zal daar inzetten wat ik wil, bij mijn weten is hier nog geen censuur.
                      mvg,
                      Eddy
                      Smaken verschillen

                      Comment


                      • #12
                        Re: Men at work 2

                        ik had hier liever gezien dat er op ooghoogte getrokken werd
                        ik probeer...
                        mijn Fijsboecq en mijn flickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: Men at work 2

                          Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
                          ik had hier liever gezien dat er op ooghoogte getrokken werd
                          Nonkel mijn petekind (24) was erbij en nadien , ja zij had hem op ooghoogte, geef eerlijk toe dat ik op dat moment dacht, Dju dat had ik ook moeten doen.
                          mvg Bruno D.G.
                          Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

                          Comment

                          Working...
                          X