Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Veerhoek 2 - Zulke kleurtjes...........

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Veerhoek 2 - Zulke kleurtjes...........

    Veerhoek 2 - Zulke kleurtjes...........maken me klein en heel stil.


    Even een cliffhanger : Morgen met zon.
    Alvast bedankt voor jullie belangstelling.
    Groeten,
    Johan
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Veerhoek 2 - Zulke kleurtjes...........

    Mooie zachte kleuren. Ik wil deze ook wel eens zien zonder die boom indien mogelijk.
    Groetjes Chris.

    Comment


    • #3
      Re: Veerhoek 2 - Zulke kleurtjes...........

      Oorspronkelijk geplaatst door fedder Bekijk bericht
      Mooie zachte kleuren. Ik wil deze ook wel eens zien zonder die boom indien mogelijk.
      Photoshop??
      Het water krijgt een zilverkleurige schijn in dit ochtendgloren.
      Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

      Comment


      • #4
        Re: Veerhoek 2 - Zulke kleurtjes...........

        ik zou liever zien in zwart wit want de kleuren zijn sowiezo niet. De boom is verbrand en de sfeer is niet zo uitstekend behalve de compositie. Je krijgt geen stem van mij.

        Comment


        • #5
          Re: Veerhoek 2 - Zulke kleurtjes...........

          Vind hem toch mooi hoor....Hele fraaie zachte ochtendkleurtjes, en goede compo.
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Veerhoek 2 - Zulke kleurtjes...........

            Oorspronkelijk geplaatst door kaghatim Bekijk bericht
            ik zou liever zien in zwart wit want de kleuren zijn sowiezo niet. De boom is verbrand en de sfeer is niet zo uitstekend behalve de compositie. Je krijgt geen stem van mij.
            Het gaat hier niet over stemmen.
            Maar het beoordelen van een opname naar eigen persoonlijke menig, en er achteraf misschien nog iets van te leren.
            Groetjes Chris.

            Comment


            • #7
              Re: Veerhoek 2 - Zulke kleurtjes...........

              Bedankt voor de reacties.
              Jammer dat sommigen niet wat meer vroeg uit bed komen. Dan zouden ze kunnen meemaken, en zien hoe kleurig en wonderlijk de morgenstond (soms) kan zijn.
              Deze kleuren zaten gewoon in de raw ,hoor.
              En precies zo ik zei : Ik werd er stil van ! En ik kom toch 1/3 van de werkweken om 5uur mijn bed uit. Dus al heeeel veel zonopkomsten gezien.
              Groeten,
              Johan
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment

              Working...
              X