Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belichting bij zonsopgang en mist op de achtergrond.(tegenlichtopname)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Belichting bij zonsopgang en mist op de achtergrond.(tegenlichtopname)

    Groeten Leon
    http://www.flickr.com/photos/8323118@N08/
    Panasonic DMC-FZ200 -DMC FZ1000 BD0365BE

  • #2
    Re: Belichting bij zonsopgang en mist op de achtergrond.(tegenlichtopname)

    Sfeer is heerlijk.
    Ik weet dat er weleens iets bij een paard uit zijn buik komt, maar een DUN, WIT paaltje, had ik nog nooit gezien.
    Groeten,
    Johan
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: Belichting bij zonsopgang en mist op de achtergrond.(tegenlichtopname)

      Inderdaad knappe sfeer maar dat dunne paaltje zou ik wegmoffelen en misschien de schaduwen iets ophalen ?
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Belichting bij zonsopgang en mist op de achtergrond.(tegenlichtopname)

        mooie sfeer maar had graag wat meer ruimte gezien.
        Creativiteit is wanhoop van de betere soort.

        http://shantiguru.1x.com

        Comment


        • #5
          Re: Belichting bij zonsopgang en mist op de achtergrond.(tegenlichtopname)

          Mooi beest en beestig mooie sfeer in deze foto, zou de paaltje ook wegtoveren.
          Verder niks veranderen want de sfeer vind ik heel mooi.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Belichting bij zonsopgang en mist op de achtergrond.(tegenlichtopname)

            Mooi sfeer opnamen van thuis op straat. Ik lag toen noch te snurken onder de deken.
            Groetjes Chris.

            Comment


            • #7
              Re: Belichting bij zonsopgang en mist op de achtergrond.(tegenlichtopname)

              Prachtig paard dat met z'n sierlijk hoofd in diepe gedachten lijkt verzonken.
              Heel zachte pastelkleurige omgeving die mooi werd vastgelegd.
              Afspanningsstokje komt natuurlijk vreemd over. Toch laten staan, het was er nu eenmaal.
              Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

              Comment

              Working...
              X