Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bobbejaanland Deel 2 (Paardenshow)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bobbejaanland Deel 2 (Paardenshow)

    Een kleine selectie uit de 257 foto's..


    ISO 1600, 50mm, f/1,8, 1/200


    ISO 1600, 50mm, f/1,8, 1/320


    ISO 1600, 50mm, f/1,8, 1/320
    (origineel)

    Deze lens heeft zijn test goed doorstaan, vind ik.

    Commentaar en tips zijn uiteraard altijd welkom..
    Last edited by dsoffers; 4 juli 2013, 20:47.
    Canon 550D - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF-S 18-135mm F/3.5-5.6

  • #2
    Re: Bobbejaanland Deel 2 (Paardenshow)

    Heel goed. Ik vind de derde bijzonder knap. Ik zou misschien die plank weggooien (fotobewerking).

    Comment


    • #3
      Re: Bobbejaanland Deel 2 (Paardenshow)

      Die plank wegsnijden heb ik overwogen maar ik vond het toen iets te krap uitgesneden op de poot.. Misschien lag het aan mij, bij deze de foto aangepast.. Is het beter zo?

      Bedankt voor de reactie.
      Canon 550D - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF-S 18-135mm F/3.5-5.6

      Comment


      • #4
        Re: Bobbejaanland Deel 2 (Paardenshow)

        Oorspronkelijk geplaatst door dsoffers Bekijk bericht
        Die plank wegsnijden heb ik overwogen maar ik vond het toen iets te krap uitgesneden op de poot.. Misschien lag het aan mij, bij deze de foto aangepast.. Is het beter zo?

        Bedankt voor de reactie.
        Sorry, ik bedoelde niet uitsnijden (het kader is perfect), maar die plank verbergen met de tooltjes van Photoshop (clone stempel, inhoud behouden en dergelijks).

        Comment


        • #5
          Re: Bobbejaanland Deel 2 (Paardenshow)

          Oeps, ik dacht dat je wegsnijden bedoelde.. Originele foto dan maar terug gezet..

          Vanavond eens bekijken hoe die clone tool werkt. Ik gebruik wel Pixelmator maar ik heb een tutorial gevonden op hun website dus ik ga het straks zeker eens bekijken.
          Canon 550D - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF-S 18-135mm F/3.5-5.6

          Comment


          • #6
            Re: Bobbejaanland Deel 2 (Paardenshow)

            voor het mooie, had je gewoon te weinig licht.
            je hebt nu je ISO te hoog moeten opschroeven, wat opnamekwaliteit niet tegoeden is gekomen.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Bobbejaanland Deel 2 (Paardenshow)

              Misschien lukte het op ISO 800 ook wel, ik heb de camera (voor de allereerste keer) op M gezet en alles zelf ingesteld.. Binnen een paar weken ben ik weer in het park, dan probeer ik het zeker opnieuw.
              Canon 550D - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF-S 18-135mm F/3.5-5.6

              Comment


              • #8
                Re: Bobbejaanland Deel 2 (Paardenshow)

                Oorspronkelijk geplaatst door GTrotter Bekijk bericht
                Sorry, ik bedoelde niet uitsnijden (het kader is perfect), maar die plank verbergen met de tooltjes van Photoshop (clone stempel, inhoud behouden en dergelijks).
                Eerste poging met clone tool staat in de eerste post.. Zoals ik in een ander topic al zei heb ik i.v.m. nabewerking nog (erg) veel te leren.
                Canon 550D - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF-S 18-135mm F/3.5-5.6

                Comment


                • #9
                  Re: Bobbejaanland Deel 2 (Paardenshow)

                  Oorspronkelijk geplaatst door dsoffers Bekijk bericht
                  Eerste poging met clone tool staat in de eerste post.. Zoals ik in een ander topic al zei heb ik i.v.m. nabewerking nog (erg) veel te leren.
                  Ik zou zoiets van maken. Dat is niet perfect maar een voorbeeld. Het paard is zeker niet scherp (ik heb ook iets naverscherpt), maar het is niet gemakkelijk een paard te volgen. Zeker een hogere ISO proberen om een kortere sluitertijd te houden.

                  Last edited by GTrotter; 4 juli 2013, 23:48.

                  Comment

                  Working...
                  X