Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iso 1600 of iso 3200

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Iso 1600 of iso 3200

    Kan iemand mij zeggen welke kodak beter is.
    Een kodak tot ISO 1600 of een kodak tot ISO 3200?

    Dank u

  • #2
    Re: Iso 1600 of iso 3200

    de maximale ISO zegt weinig over hoe de kwaliteit van een toestel.
    The Knight That Says Ni...kon

    Comment


    • #3
      Re: Iso 1600 of iso 3200

      Zeg nooit gewoon Kodak tegen een digitale camera !

      Kodak is een merk.

      En als antwoord op je vraag, het maximaal bereik in ISO zegt niet echt veel over de kwaliteit, anders zou het zijn als je een afdruk op papier kan tonen
      die goed is en gemaakt is op een hoge tot zeer hoge ISO. Met mijn NEX 5N heb ik een goede kwaliteit op een afdruk tot 6400 ISO !
      MVG, Jeff C.
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #4
        Re: Iso 1600 of iso 3200

        Zegt weinig maar toch iets, een camera die een hogere ISO opgeeft is meestal beter in ruisbeheersing.( recentere technologie )

        Walter
        D850

        Comment


        • #5
          Re: Iso 1600 of iso 3200

          Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
          Zegt weinig maar toch iets, een camera die een hogere ISO opgeeft is meestal beter in ruisbeheersing.( recentere technologie )

          Walter
          Ook niet echt waar, de Canon 5D3 geeft aan dat deze van 100-25600 gaat, terwijl de Nikon D600 van 100-6400 gaat en beide vergelijkbare iso-prestaties hebben (voordeel voor de D600 zelfs).

          De meeste compacts proberen hiermee uit te pakken dat ze zeer hoog gaan. Maar meestal is de hoogste iso niet aan te zien. De Nikon 1 serie bijvoorbeeld gaat slechts tot iso 3200, maar heeft veel betere iso prestaties dan sommige toestellen dat tot 6400 gaan, de 1 serie toont dus gewoon niet de onbruikbare iso's.

          Comment

          Working...
          X