Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

statieven voor elinchrom BRX

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • statieven voor elinchrom BRX

    Ben van plan me deze flitsset aan te kopen klik
    Nu zie ik dat er geen statieven bij zitten. Iemand tips welke ik best koop? prijs laag en kwaliteit hoog
    Flickr

  • #2
    Re: statieven voor elinchrom BRX

    kzou persoonlijk dan eens kijken bij servix wat de prijs daar is en of zij statieven mee aanbieden in de set

    het lijkt me nogal vrij onwaarschijnlijk dat zelfs A&C geen statieven meelevert.

    Sowieso degelijk geveerde statieven met een voldoende draaggewicht zodat je toch ook iets van modifier eraan kan hangen.

    Persoonlijk vind ik de set ook nogal duur, toch als ik zie wat ik betaald heb voor de 'losse' zaken van jinbei en dat materiaal werkt ook perfect.
    Website: http://www.svisimaging.be

    Comment


    • #3
      Re: statieven voor elinchrom BRX

      Je kan best eens informeren bij A & C. Normaal is er een statievenset inbegrepen bij de to go sets.

      Comment


      • #4
        Re: statieven voor elinchrom BRX

        Bedankt voor de tips. Ondertussen contact opgenomen met A &C en het is wel inbegrepen . Nogal onduidelijk op de site, gingen het aanpassen.
        @SVIS: heb reeds een D-Lite4 setje en één flitskop D-lite 2, dus blijf ik liever bij elinchrom. Mijn D-Lite4 is nog een oud model zonder ventilator, gaat soms in veiligheid, vandaar dat ik zou willen vernieuwen. De BRX zou een stuk beter zijn volgens hier… Vandaar mijn keuze... Enige twijfel is nog, de 250/250 set of de 250/500 set, maar denk toch dat ik voor de eerste ga. Dikwijls licht te veel, zelden te weinig.
        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: statieven voor elinchrom BRX

          @SVIS, ondertussen gehaald met statieven. En over de prijzen van SERVIX... 1089euro, ik betaalde 849 en bij cameranu.nl is het nog duurder.
          Flickr

          Comment

          Working...
          X