Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ha, daar komt mijn maaltijd aan.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ha, daar komt mijn maaltijd aan.

    1.

    Last edited by Loeky; 2 juli 2013, 00:16.

  • #2
    Re: Ha, daar komt mijn pizza aan.

    Leuke straatfotografie waarbij de bewegende, wazige personen afsteken tegen de scherpe achtergrond. Ik vermoed dat zulks je bedoeling was.
    De relatie met pizza bestaat er waarschijnlijk in dat je in de titel de "gedachten" van de leeuw weergeeft die de naderende mensen als eetbaar beschouwt. Om deze nu met pizza te associëren
    Voor mij persoonlijk mocht er boven één steen af...Maar Loeky, je weet het...zoveel kijkers....zoveel meningen

    Groetjes
    Marc
    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

    Comment


    • #3
      Re: Ha, daar komt mijn pizza aan.

      Nou ik vond het gewoonweg grappiger om het over pizza te hebben, dan maaltijd. Ja dat steentje eraf zie ik wel zitten.
      Ik heb mijn aandacht bij deze en andere fotoS gericht op etalages, reflecties en originele grappige situaties. Inderdaad bij deze moest ik snel handelen ze liepen er inderdaad recht op af.

      Comment


      • #4
        Re: Ha, daar komt mijn pizza aan.

        Haha, goed gezien hoor. Je bent nog net op tijd geweest, Nu is de leeuw nog goed zichtbaar. Leuke straatfotografie !

        Mvg John
        http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

        Comment


        • #5
          Re: Ha, daar komt mijn pizza aan.

          Ik maar zoeken naar die pizza, het verband niet gelegd. Grappig gezien en op het juiste moment geknipt
          Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

          Comment


          • #6
            Re: Ha, daar komt mijn pizza aan.

            Dank je wel Anaisje en JohnCoopmans. Tja, de pizza is misschien toch niet zo'n goed idee. Zal maar overgaan op maaltijd.

            Comment


            • #7
              Re: Ha, daar komt mijn pizza aan.

              Leuk gevonden. Al zou je die leeuw ook kunnen laten denken dat daar zijn
              centjes aankomen.

              Comment


              • #8
                Re: Ha, daar komt mijn pizza aan.

                Ja, Doudeke ik had inderdaad ook cassa, cassa kunnen noemen. Zal er nog over nadenken. Welke richting ik deze foto wil geven. Bedankt voor het schrijven.

                Comment

                Working...
                X