Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Think Tank Streetwalker of Streetwalker Pro

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Think Tank Streetwalker of Streetwalker Pro

    Ik ben aan het uitkijken naar een rugzak om mijn fotomateriaal in te stoppen.

    Nu heb ik mijn oog laten vallen op een Think Tank Streetwalker
    Ik twijfel echter tussen de gewone Streetwalker of de Pro-versie van deze rugzak.

    Mijn materiaal is:
    - Nikon D7000
    - Nikon 17-55 f/2.8
    - Nikon 50mm f/1.8
    - Tamron 70-200mm f/2.8 VC
    - Tamron 90mm f/2.8
    - Battery Grip
    - Nikon Speedlight SB700

    Eerst had ik de gewone Streetwalker in gedachten, maar nadat ik mijn D7000 + battery grip heb gemeten komt ik uit op 16cm hoog, en de gewone versie is maar 14cm hoog, de Pro is 18cm hoog.

    Dus dan past mijn body met battery grip eraan bevestigd waarschijnlijk niet in de rugzak
    Het is natuurlijk niet de bedoeling dat ik altijd alles ga meesleuren, maar het zou handig zijn moest alles erin kunnen.
    Dan kan ik nog beslissen om hem maar gedeeltelijk te vullen.

    Ik heb beide rugzakken nog nooit in het echt gezien, dus dat maakt het nogal moeilijk.
    En ze verkopen ze blijkbaar enkel bij Konijnenberg, Kamera Express,..... Maar dat is te ver van mijn deur, en vermits ik geen auto heb geraak ik daar niet

    Zou de Pro te groot zijn? Is er in werkelijkheid veel verschil in grootte + wat er allemaal in kan tussen deze twee?

    Alle info is welkom

    Slim vertical backpack fits one gripped DSLR with 70–200mm f/2.8 attached, one standard DSLR with 24–70mm f/2.8 attached, a 16–35mm f/2.8, and a 10” tablet.

    Slim vertical backpack for pro photo gear fits two bodies with lens attached or a 400mm f/2.8 unattached. Dedicated 10” tablet pocket. Customizable harness.

  • #2
    Re: Think Tank Streetwalker of Streetwalker Pro

    Ik vind het tricky om een rugzak op basis van geschiktheid voor je spullen en uiterlijk te kopen. Draagcomfort is toch iets heel persoonlijks en dat kun je het beste zelf ervaren.

    Comment

    Working...
    X