Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma 120-400 voor Canon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Canon ] Sigma 120-400 voor Canon

    Dag,

    Zoals de titel al zegt bied ik mijn Sigma 120-400 mm f/4.5-5.6 OS voor Canon aan voor de verkoop.
    Ik heb deze telelens uitsluitend voor gebruikt voor natuur-fotografie. Ik heb er veel vogels goed mee kunnen fotograferen, en hij heeft voor mij altijd naar behoren gewerkt.

    Het grote bereik van de lens is een heel groot voordeel. Het fotograferen van vogels en andere dieren, auto's, vliegtuigen, etc. zijn dan ook goede onderwerpen voor deze lens.

    De lens is uitgerust met OS, zoals Sigma hun stabilisatie noemt. Dit is (zeker bij minder licht) een groot voordeel, en ook overdag helpt het bij het fotograferen uit de hand.

    Ook heeft de lens HSM. Dit betekend dat de scherpstelling binnen in de lens gebeurt. Aan de buitenkant van de lens dus geen draaiende delen. Dit zorgt voor een snelle, en stille autofocus.

    Door de kortste scherpstelafstand van 1.5meter is het ook een geschikte lens om eventueel bloemen, libellen, vlinders, etc. te fotograferen.

    De lens is gebruikt, en heeft dan ook wel wat gebruikssporen. Bij één van de schakelaartjes is te zien dat de lak wat is afgesleten. Ook de statiefvoet heeft wat lakbeschadigingen. Ik heb het allemaal zo goed mogelijk in beeld gebracht op de foto's.
    Verder heeft er altijd een UV-filter op de lens gezeten, dus al het glas is absoluut krasvrij. (het uv-filter wordt NIET meegeleverd).

    Verder heb ik bij de lens nog de originele draagband en beschermhoes. Verder zijn ook de originele doos, handleiding, en factuur nog aanwezig.

    Ik heb de lens ongeveer een jaar geleden in exact deze staat overgenomen van iemand anders. Ik ben dus de tweede eigenaar.
    De lens heeft nieuw € 635,- gekost in Oktober 2010.(zie factuur)

    Zoals ik al zei heeft de lens altijd naar behoren gewerkt, en is nog in hele goede staat.
    De reden dat ik de lens weg doe is de geplande aanschaf van een 70-200. Daarvoor moet deze lens helaas de tas verlaten.

    Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag!

    Met vriendelijke groet,
    Gertjan

    De lens kan uiteraard getest en bekeken worden, mocht de koper willen dat ik de lens verstuur, dan zou dat ook kunnen.

    Voor de Martplaats advertentie zie: HIER
    Neem anders ook een kijkje op mijn WEBSITE
Working...
X