Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Magicstor 2.2 Microdrive voor Nikon D70

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Magicstor 2.2 Microdrive voor Nikon D70

    Overmorgen ben ik jarig en jawel.... er ligt een fraaie Nikon D70 met kitlens voor me klaar!
    Ik heb een vraagje over het gewenste opslagmedium; ik beschik over een 2.2 GB Microdrive van Magicstore, maar las in diverse forums dat mensen daar wat problemen mee ondervonden....

    Heeft iemand daar ervarningen mee en dat i.c. mte de D70?
    Bart Uijterlinde

  • #2
    Hallo

    Ik zal je moeten ontgoochelen, maar ik denk dat je niet veel plezier zult beleven aan die Magicstore in combinatie met je D70.

    Zie mijn bijgevoegde thread in dit verband :

    http://forum.belgiumdigital.com/topic.asp?TOPIC_ID=46042&SearchTerms=,

    Heb ondertussen een SANDISK ULTRA II van 1 GB in gebruik : dit is een echt pareltje ! Ultra snel en 100 % betrouwbaar.

    Groetjes,

    Marc
    NIKON D70 + D80 + 18-200 VR + 105 F2.8 Macro + Sigma 24 F1.8 + TOKINA 12-24 F4 + TOKINA 28-80 ATX-PRO F2.8 + Nikon 50 F1.8 / FLASH SB-900/ CANON POWERSHOT S5is + A540 / CANON HV 20 Camcorder + Panasonic GS320

    Comment


    • #3
      ik heb onlangs een Microdrive kaartje van 2.2gb gekocht bij vrienden die computerwinkel hebben in poperinge.
      was een 'tinydrive'... heb dit geprobeerd in m'n D70. hij aanvaard ze, maar is enorm traag ....niet tevreden geld terug.... ze hebben hem teruggenomen, omdat de snelheid maar pover was. het toestel viel zelfs uit als ik wilde foto's bekijken... het duurde te lang om andere foto te nemen.

      voorlopig geen microdrive meer voor mij.
      www.loft6.be

      Comment

      Working...
      X