Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ERR 80 op 1dx

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ERR 80 op 1dx

    Sinds een week heb ik af en toe een error 80 op mijn canon 1DX...
    Ik moet afzetten en batterij eruit halen en dan terug aanzetten om probleem op te lossen. Nog iemand ervaring mee of oorzaak gekend??

  • #2
    Re: ERR 80 op 1dx

    Welke firmware versie heb je er op staan ?

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: ERR 80 op 1dx

      Een toestel van €xxxxx en dan een probleem: terug!!!!!!!!!!!!
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #4
        Re: ERR 80 op 1dx

        Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
        Een toestel van €xxxxx en dan een probleem: terug!!!!!!!!!!!!
        x'je teveel .
        ERR is nooit een goed teken bij een camera, zou deze onmiddellijk binnen doen!

        Comment


        • #5
          Re: ERR 80 op 1dx

          Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
          Een toestel van €xxxxx en dan een probleem: terug!!!!!!!!!!!!
          In het begin van de 1Dx kwam dit probleem regelmatiger voor maar na de firmware updates bleek alles in orde te zijn.
          Daarmee dat ik ook vroeg welke firmware versie erop staat, indien dit de laatste versie is dan zou ik zeker niet twijfelen en onmiddellijk terug gaan naar de winkel.

          En trouwens alle toestellen/merken hebben wel eens problemen na de introductie van een nieuw model. Is al genoeg gebleken bij Canon en Nikon (en waarschijnlijk ook wel bij de andere merken)

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: ERR 80 op 1dx

            b) Err 80 Err 80 may occur depending on the distance to the subject, shooting scenes, or the timing of metering. This phenomenon occurs in very rare instances due to the error in operational program for metering when shooting a subject at a distance with telephoto lenses with focal lengths of 300 mm or 400 mm.

            Nieuwe soft erop en probleem zou moeten verholpen zijn.
            Canon bakjes, glas van 11 tot 600 mm en paar draagbare mini zonnen. www.petermalaise.be

            Comment

            Working...
            X