Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pixel king

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • pixel king

    hallo,
    ik heb vandaag mijn pixel king trigger voor canon binnengekregen (+ een extra ontvanger)
    ik dus gelijk uitgeprobeerd met mijn canon 430ex11, werkt allemaal perfect,
    ook manueel instellen via mn 40d.
    nu wou ik dus ook mijn andere flitser erbij proberen (sunpak pz40x) aleen die kan ik niet via het menu bedienen.
    weet iemand of ik iets fout doe of kan dat niet met de sunpak

    mvg remco

  • #2
    Re: pixel king

    die is niet ondersteund:

    Support camera external flash control flashgun:
    600EX-RT,580EXII,580EX,430EXII,430EX,270EXII,270EX ,220EX, Metz AF-56, Nissin 622, 866II
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment


    • #3
      Re: pixel king

      hoi bedankt voor je reactie,
      alleen staat er in de beschijfing dat het wel kan, hier even de info van de site van cameranu

      info
      Info De Pixel King is een professionele flashtrigger met een ingebouwde wake-up functie. Dit houdt in dat de flitser na een bepaalde tijd in de 'slaap-stand' gaat, maar ook direct weer 'wakker' is het een signaal opvangt. U kunt studio-flitsers verbinden met de PC-socket en synchronisatie snelheden halen tot wel 1/250 sec. De Pixel King heeft ook de mogelijkheid tot het controleren van de slave-camera en meerdere flitsers én studio-lichten tegelijk.
      Tweede camera triggeren
      U kunt de trigger setjes van Pixel ook gebruiken om een tweede camera te triggeren. Hiervoor heeft u een apart kabeltje nodig (zie hiervoor de optionele accessoires) dat in de betreffende camera past. Met deze kabel kunt u de receiver koppelen aan de camera. De trigger moet bevestigd worden op de 'master'-camera, zodoende wordt de tweede camera ge-triggerd als er een foto genomen wordt met de 'master'-camera.
      Kenmerken
      - Frequentie: FSK2.4GHz
      - Bereik: tot 100m
      - Sluiter Sync Speed: 1/8000s
      - Groepen instellen: drie verschillende groepen (7 combinaties)
      - Kanalen: 7
      - Ondersteunt Canon E-TTL en E-TTL II

      - Stand-by tijd: ontvanger 250 uur / zender: 5 jaar
      - Voeding: 2x AA

      Compatibiliteit:
      Zender (TX): Canon serie camera
      Receiver (RX): Originele Speedlites, studio licht, Metz,sunpak, Sigma

      Met de Canon 40D, 50D, 60D, 5D, 5D Mark II, 7D, 1D Mark III, 1D Mark IV, 1Ds, 1Ds Mark II kunt u via het menu van de camera flits-instellingen veranderen.

      Klik hier voor meer informatie.
      Info
      LET OP: Kan geen flitser boven op de zender ggebruikt worden.
      In de doos
      De volgende accessoires worden standaard meegeleverd:
      - Transmitter
      - Receiver
      - Connectie kabel BL-1/2
      - Connectie kabel BL-3.5
      - Receiver-houder
      - Opbergtasje
      - Hot-shoe bescherming
      - Gebruikershandleiding

      Comment


      • #4
        Re: pixel king

        Maar ze spreken wel niet over het aanpassen van de instellingen op de flits in het deel dat jij aanduidt.
        Gaat je sunpak-flits af als je triggert? 99% zeker van wel.
        Website: http://www.svisimaging.be

        Comment


        • #5
          Re: pixel king

          Oorspronkelijk geplaatst door SVIS Bekijk bericht
          Maar ze spreken wel niet over het aanpassen van de instellingen op de flits in het deel dat jij aanduidt.
          Gaat je sunpak-flits af als je triggert? 99% zeker van wel.
          inderdaad... "Receiver (RX): Originele Speedlites, studio licht, Metz,sunpak, Sigma" dat zou je ook kunnen denken dat je dit met een studio licht kan doen!

          ik denk dat je wel kan hypersyncen met die flitsers, en met deze "600EX-RT,580EXII,580EX,430EXII,430EX,270EXII,270EX ,220EX, Metz AF-56, Nissin 622, 866II" kan je vermoedelijk de kracht op afstand regelen...Sunpak staat hier niet bij vermeld... mail eens naar pixel!
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

          Comment


          • #6
            Re: pixel king

            Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
            ik denk dat je wel kan hypersyncen met die flitsers, en met deze "600EX-RT,580EXII,580EX,430EXII,430EX,270EXII,270EX ,220EX, Metz AF-56, Nissin 622, 866II" kan je vermoedelijk de kracht op afstand regelen...Sunpak staat hier niet bij vermeld... mail eens naar pixel!
            HSS of FP lukt inderdaad met deze triggers.
            Was ffkes verward met de naam maar de king's zijn idd de full TTL triggers van pixel.
            Website: http://www.svisimaging.be

            Comment


            • #7
              Re: pixel king

              hoi de flitser gaat wel af maar je moet hem dan wel met de hand instellen ( jammer moet dan toch maar een keer voor een andere kijken)
              in ieder geval bedankt allemaal

              remco

              Comment

              Working...
              X