Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Campo Santo (2)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Campo Santo (2)

    Niet geschoten is altijd mis ...

    Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

  • #2
    Re: Campo Santo (2)

    hier had ik liever het volledige hoofd gezien ipv dat kleine stukje afgesneden.
    Je foto spreekt minder aan dan je vorige, maar dat zal wel met smaak te maken hebben.
    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

    Comment


    • #3
      Re: Campo Santo (2)

      Bedankt voor je feedback, noenkel.

      Het is een - vind ik dan - heel mooi beeldhouwwerk van een overledene en een pleurante op dat kerkhof, en ik dacht dat deze uitsnede het best het ingetogen maar intense verdriet vastlegde.

      Ik plaats nog een derde kerkhoffoto: ik doe dat namelijk nogal graag, fotograferen op kerkhoven ....
      Niet geschoten is altijd mis ...

      Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

      Comment


      • #4
        Re: Campo Santo (2)

        Euh...jij gaat hard Y-cam...heb vandaag wat vrije tijd opgeofferd om iemand te bezoeken in een palliatieve afdeling...enne bekijk de meeste foto's toch een paar keer alvorens te proberen er een gefundeerde mening op te geven...

        Ik denk persoonlijk niet dat een ietsje ruimer kader afbreuk zou doen aan de door jou aangehaalde gevoelens.
        Maar het is jouw werk, jouw keuze...en wij...wij kunnen enkel maar volgen.

        Er is daar veel te zien hé...

        Groetjes
        Marc
        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

        Comment


        • #5
          Re: Campo Santo (2)

          Oorspronkelijk geplaatst door y-cam Bekijk bericht
          ik doe dat namelijk nogal graag, fotograferen op kerkhoven ....
          moet je eens naar Engeland gaan
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

          Comment


          • #6
            Re: Campo Santo (2)

            Ik vind het heel sprekend en erg mooi. Al had ik bovenaan het hoofd toch wat hemelse ruimte gelaten. Beiden kijken immers nu aan een rand. Wat niet echt de bedoeling was van de kunstenaar.
            Maar jij bracht er een andere interpretatie, ook niet mis. Kan me er ook in vinden.

            Comment


            • #7
              Re: Campo Santo (2)

              Bedankt, mannen.

              Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
              ...heb vandaag wat vrije tijd opgeofferd om iemand te bezoeken in een palliatieve afdeling...

              Groetjes
              Marc
              Dat is minder aangenaam, Marc. Sterkte!
              Niet geschoten is altijd mis ...

              Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

              Comment

              Working...
              X