Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Extraterrestrial Papaver

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Extraterrestrial Papaver





    linkje naar een grotere versie : Aliens have arrived as Flowers, on Flickr


    Eens een wat ongewonere foto van een bloem, denk ik.
    Foto is genomen net voordat de autofocus van mijn toestel de geest gaf. Er zal wel geen correlatie zijn...

    Opmerkingen, ideekes altijd welkom.

    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

  • #2
    Re: Extraterrestrial Papaver

    Zal het niet mooier zijn geweest om de "Aliens have arrived as Flowers" tot z'n recht te laten komen, m.a.w. veel ruimer kaderen en ander compo.

    Comment


    • #3
      Re: Extraterrestrial Papaver

      je bedoelt minder close up ?
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

      Comment


      • #4
        Re: Extraterrestrial Papaver

        Yep, een metertje verder van het onderwerp af gaan zitten. Allen z'n ene knop vol in beeld is niet intressant genoeg om naar te kijken.

        Comment


        • #5
          Re: Extraterrestrial Papaver

          aha. ik stond eigenlijk een metertje meer naar achter, maar vond dat beeld veel te gewoontjes. mijn bedoeling was om een wat bevreemderende foto te maken. Maar tis blijkbaar niet gelukt. ok.
          Last edited by Iegienie; 26 juni 2013, 20:46.
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: Extraterrestrial Papaver

            van onderen, diagonaal was misschien dan een betere oplossing geweest, wel met beide knoppen in de juiste compo.

            Comment


            • #7
              Re: Extraterrestrial Papaver

              De tweede knop zag er wel een pak minder interessant uit. Ik had ook wat moeite om ze beiden echt echt scherp te krijgen.
              Daarom weggecropt op zo'n manier dat ze er niet op staat, maar wel "de suggestie van" er op staat.

              Maar heb al nog gemerkt op dit forum dat men blijkbaar niet graag "suggesties van tot" ziet, de voetekes moeten er op... tja.
              mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

              Comment


              • #8
                Re: Extraterrestrial Papaver

                minder interessant, dat had dan mooi aangesloten op Alien

                Volledig inbeeld hoeft nu ook weer niet altijd, maar 1 z'n knop center center en 1 afgesnedene, daar kieken we niet graag naar. En hierop voortborderen had je die center center ook bij het kroppen door de midden kunnen snijden. Beide even scherp hoeft nu ook weer niet, 1 scherp en ander niet kan ook een bepaald suggestief sfeer beeld opleveren / oproepen.

                Comment

                Working...
                X