Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

westernpaarden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • westernpaarden

    Als beginner is het mij nu eindelijk gelukt om een foto te plaatsen. Ik hou mij graag bezig met paarden fotograferen. Het zijn geen geposeerde foto's. Graag eens jullie mening. Ik zou graag meer levendige foto's hebben of wat spectaculairder.


    f/6.3
    1/640sec
    ISO-800


    f/8
    1/1000sec
    ISO-800
    135mm
    Last edited by evelynvancky; 29 juni 2013, 11:20.
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

  • #2
    Re: westernpaarden

    Vrij aardig gelukt voor je eerste foto's. Nog enkele beginnersfoutjes die je vlug zal kunnen verhelpen. Foto 1 paaltje dat uit het oor groeit vermijden.
    Zet er eens de exif onder, krijg je meer relevante technische tips voor je instellingen.
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

    Comment


    • #3
      Re: westernpaarden

      deze heb je toch al eens geplaatst?
      Niet geschoten is altijd mis ...

      Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

      Comment


      • #4
        Re: westernpaarden

        Foto 1 valt behoorlijk mee. Inderdaad misschien letten op de achtergrond, maar het zou niet geposeerd zijn, dus dan net iets moeilijker. Al stel ik me de vraag bij 'niet geposeerd' wanneer ik een gepoetst paard met hoofdstel te zien krijg.
        Wat zijn trouwens die lichte streepjes? Regendruppels? Rondvliegende haartjes?

        Foto 2 lijkt er me veel een beetje scherp, maar paard noch ruiter zijn scherp. Jammer, een serieus gemiste kans.
        Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

        Comment


        • #5
          Re: westernpaarden

          Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht