Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kortrijk Voetgangersbrug

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kortrijk Voetgangersbrug

    Ben nog niet zo lang bezig met architectuur en interieur, maar heb wel de smaak te pakken.



    Grtz David

  • #2
    Re: Kortrijk Voetgangersbrug

    vind hier net wat te veel donkere delen in zitten.
    maar op je site die interieurfoto's's, zijn erg goed hoor.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Kortrijk Voetgangersbrug

      Mooie poging om de vloeiende vorm in contrast met de industriële materialen weer te geven.
      De kadrering zorgt wel voor een goed gevuld beeld, maar ik mis context. Deze brug staat op 2 fraaie oevers van de Leie, vertrekt op een speeltuin en landt aan de overzijde aan een school.
      Voor mij te abstract, maar da's uiteraard een persoonlijke keuze.
      You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

      Comment


      • #4
        Re: Kortrijk Voetgangersbrug

        Oorspronkelijk geplaatst door Palladio Bekijk bericht
        Mooie poging om de vloeiende vorm in contrast met de industriële materialen weer te geven.
        De kadrering zorgt wel voor een goed gevuld beeld, maar ik mis context. Deze brug staat op 2 fraaie oevers van de Leie, vertrekt op een speeltuin en landt aan de overzijde aan een school.
        Voor mij te abstract, maar da's uiteraard een persoonlijke keuze.
        begrijp je standpunt volledig,
        maar ik wou deze eens op een iets andere manier vastleggen waarbij het toch iets moeilijker werd deze te herkennen, omdat deze brug al zoveel gefotografeerd is en je ziet telkens dezelfde standpunten terug keren.
        Ik ben er ook nog niet zolang mee bezig met architectuur dus voor mij is het allemaal nog wat aftasten,.

        interesse is er gekomen omdat er een archit"ect mij eens ingehuurd had om wat werken van hem te gaan fotograferen, en vandaar heb ik de microbe te pakken, en begin nu meer en meer voor architecten te werken.

        Bouk, bedankt voor de comments op de interieur foto's, helaas staan de mooiste er nog niet op.
        kan deze pas vlgende week erop plaatsen nadat de architect een selectie heeft gemaakt.

        vandaag een interieur moeten fotograferen waar een mooie ferrari 384 in de living geparkeerd staat

        Comment

        Working...
        X