Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tunesië - Omgeving Chenini

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tunesië - Omgeving Chenini

    Omgeving Chenini


    Diegenen die de exif bekijken, zullen absurde waarden zien, maar je moet wat vanuit een snel rijdende 4X4.
    Alvast bedankt voor de belangstelling.
    Groeten,
    Johan
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Tunesië - Omgeving Chenini

    Erg warm plaatje.
    Technisch gezien heb ik wel al veel beter van u gezien, maar gezien de omstandigheden is dat wel te begrijpen. (snel rijdende 4x4)

    Comment


    • #3
      Re: Tunesië - Omgeving Chenini

      Niet gemakkelijk dan om zoiets te fotograferen! Probeer anders eens wat van de onderkant te croppen en het struikje li wat weg te clonen.
      Gr Pascale
      Eerlijkheid duurt het langst!!
      Mijn website: http://www.degrafon.be/

      Comment


      • #4
        Re: Tunesië - Omgeving Chenini

        Dat is dan een snapshot he.
        Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

        Comment


        • #5
          Re: Tunesië - Omgeving Chenini

          in zo een omstandigheden kan je eigenlijk niet veel beter maken ,niet slecht maar ook geen wauw ,je andere werken zijn stukken beter dan deze

          Comment


          • #6
            Re: Tunesië - Omgeving Chenini

            Wel Johan, om eerlijk te zijn vind ik dat wel een erg geslaagde foto.
            Ik zou daar helemaal niks aan veranderen, dit compo heeft ons een heel duidelijk beeld van de toestanden daar.
            Knappe prent man.
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Tunesië - Omgeving Chenini

              Niet slecht, al zou ik toch mijn geen foto's vanuit de auto posten hier op het forum
              - Photography made me look at things differently -

              Comment


              • #8
                Re: Tunesië - Omgeving Chenini

                Allen bedankt voor de respons.
                Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
                Niet gemakkelijk dan om zoiets te fotograferen! Probeer anders eens wat van de onderkant te croppen en het struikje li wat weg te clonen.
                Gr Pascale
                Hoi Pascale,
                Bedankt voor je suggesties.
                Wil best een update maken, maar mag ik aannemen dat je het kleine (halve)struikje , helemaal links bedoelt ?
                De iets grotere heeft wat mij betreft nl. de bedoeling om een invoerende lijn vanaf links te maken.
                Kan allemaal hoor.
                Groeten,
                Johan
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                Vriendelijke groeten, Johan

                Comment

                Working...
                X