Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kabel live view beamer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kabel live view beamer

    Hallo

    ik heb nog geen ervaring met filmen met mijn digitale spiegelreflex. Ik beschik over een canon eos 5D mark II en zou me willen verdiepen in het filmen hiermee. welke kabel heb ik nodig om een live view te sturen naar een beamer (of eventueel naar laptop die aangesloten is op beamer)

    En is het mogelijk om de film rechtstreeks te laten opnemen op de laptop ipv op de camera?

    groetjes
    Peter
    Canon eos 5D mark II, canon eos 400D + EF-S 17-85 , canon EF 50 F1.8 II , canon Ef 17-40 F4.0 L USM, canon EF 24-105 F4.0 L IS USM, canon EF 100-400 F4.5-5.6 L IS USM, manfrotto 055XPro-B + 808RC4

  • #2
    Re: kabel live view beamer

    Hdmi?
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment


    • #3
      Re: kabel live view beamer

      Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
      Hdmi?
      ja HDMI uiteraard, maar welk type want er zijn zoveel verschillende types.....
      Canon eos 5D mark II, canon eos 400D + EF-S 17-85 , canon EF 50 F1.8 II , canon Ef 17-40 F4.0 L USM, canon EF 24-105 F4.0 L IS USM, canon EF 100-400 F4.5-5.6 L IS USM, manfrotto 055XPro-B + 808RC4

      Comment


      • #4
        Re: kabel live view beamer

        Het is een HDMI die geschikt voor de fitting van je toestel (mini) en aan de andere kant een normale HDMI stekker.
        Je kan is gaan kijken op Dealextreme.com, onze Chinese vrienden hebben veel kabels aan zeer vriendelijke prijzen.
        Om nu van de live view een opname te doen heb ik mijn twijfels, omdat je nooit echt weet welk signaal er aangeboden wordt