Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

titelloos

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • titelloos

    1.


    2. update met onderaan meer ruimte (wel andere foto)

    Last edited by Loeky; 24 juni 2013, 22:21.

  • #2
    Re: titelloos

    Titel is niet altijd nodzakelijk. Mooie heldere opname Technisch niets mis mee. Beeld is eentonig, maar het rood breekt. Weet niet of het mogelijk was een een iets breder beeld te pakken om de onderkant wat ruimte te geven en boven rechta mooi uit de hoek te komen.

    Comment


    • #3
      Re: titelloos

      Ik zal vanavond eens kijken naar het originele, of ik een krop al dan niet gemaakt had.

      Comment


      • #4
        Re: titelloos

        Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk bericht
        Titel is niet altijd nodzakelijk. Mooie heldere opname Technisch niets mis mee. Beeld is eentonig, maar het rood breekt. Weet niet of het mogelijk was een een iets breder beeld te pakken om de onderkant wat ruimte te geven en boven rechta mooi uit de hoek te komen.
        +1
        mvg,
        Eddy
        Smaken verschillen

        Comment


        • #5
          Re: titelloos

          Rood voor een hart vol liefde. Mooie opname.

          Gr, Daniel.

          Comment


          • #6
            Re: titelloos

            Goed in beeld gebracht,grts,Jozef
            Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

            Comment


            • #7
              Re: titelloos

              Ik hoop dat het een crop is Loeky...want vind Beelder zijn voorstel niet slecht.
              Maar...de sfeer van een bruid die ieder moment van achter het hoekje kan komen heb je alvast mee.

              Groetjes
              Marc
              Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

              Comment


              • #8
                Re: titelloos

                Bedankt aan allen voor de commentaren. Ik heb er een update bij geplaatst. Het is een tweede foto waar ik wel rekening gehouden had met touw en plank (heb ik weggenomen vond die plank waaraan ze vastzaten niet erg mooi). Dus touw bewaard. Ze lijken nu wel eventjes te zweven. Maar dat stoort mij minder.
                Bij die eerste versie had ik inderdaad de onderkant volledig weggewerkt. Het ging immers om die kleurige ballonnen tegen die grijsachtig achtergrond.

                Comment

                Working...
                X