Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ben ik dat?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ben ik dat?



    Diafragma 9
    Sluitertijd 1/320
    Isowaarde 400
    Brandpuntafstand 105,0 mm

    Deze foto is genomen in Plankendael, het weer zat goed zodat ik deze schaduw van het dier mee kon vastleggen op de foto.
    www.kyphotography.be

  • #2
    Re: Ben ik dat?

    Nog een hele weg te gaan in de fotografie, maar je moet ergens beginnen zoals iedereen. Ik heb geen ervaring met een toestel zoals jij gebruikt, ik denk dat je minder mogelijkheden hebt om alles naar eigen hand in te stellen. Dit gezegd zijnde nu over je foto. Het idee van de schaduw vind ik niet slecht bekeken. Maar ik denk dat een beetje meer opletten van wat in beeld komt geen slechte zaak zou zijn. Het diertje heeft ocharme maar 1 achterpootje half in beeld. Bekijk je foto eens zonder dat pootje in beeld,ongeveer een vierkante foto van formaat.
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

    Comment


    • #3
      Re: Ben ik dat?

      Er zijn zeker verbeterpuntjes op te noemen, maar het belangrijkste is er: kijken. Daar begint en eindigt fotografie mee. En deze scene heb je alvast goed gespot.
      Niet geschoten is altijd mis ...

      Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

      Comment


      • #4
        Re: Ben ik dat?

        Goed geien en omgezet naar zwart/wit

        Comment


        • #5
          Re: Ben ik dat?

          Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
          Nog een hele weg te gaan in de fotografie, maar je moet ergens beginnen zoals iedereen. Ik heb geen ervaring met een toestel zoals jij gebruikt, ik denk dat je minder mogelijkheden hebt om alles naar eigen hand in te stellen. Dit gezegd zijnde nu over je foto. Het idee van de schaduw vind ik niet slecht bekeken. Maar ik denk dat een beetje meer opletten van wat in beeld komt geen slechte zaak zou zijn. Het diertje heeft ocharme maar 1 achterpootje half in beeld. Bekijk je foto eens zonder dat pootje in beeld,ongeveer een vierkante foto van formaat.
          Daarin geef ik je 100% gelijk, ik had het trouwens nog niet zo bekeken. Ik bekijk mijn foto's misschien nog te weinig hoe een toeschouwer ze zou kunnen zien. Het bijsnijden kan zeker nog geregeld worden
          Groetjes, Kyphotography
          www.kyphotography.be

          Comment


          • #6
            Re: Ben ik dat?

            Oorspronkelijk geplaatst door kyphotography Bekijk bericht
            ... Ik bekijk mijn foto's misschien nog te weinig hoe een toeschouwer ze zou kunnen zien. ...
            Je bent op de goede weg.
            Te veel foto's hier - babietjes, hondjes, lhb-tjes, bolle buiken etc. - zijn
            alleen interessant voor de fotograaf (m/v).
            Van waardering geniet ik.
            Van kritiek leer ik.

            Comment


            • #7
              Re: Ben ik dat?

              Wat bijsnijden zoals werd voorgesteld en ook wel jammer dat de schaduw van die ene hoorn er niet volledig op staat.
              Mvrgr.

              Comment


              • #8
                Re: Ben ik dat?

                Oorspronkelijk geplaatst door kriba Bekijk bericht
                Wat bijsnijden zoals werd voorgesteld en ook wel jammer dat de schaduw van die ene hoorn er niet volledig op staat.
                Mvrgr.
                +1
                Als je zijn poepeke er toch niet bijkreeg had een beetje anders gekadreerd mbt tot de schaduw van die hoorn. Dat hoort bij kijken.
                Ben ervan overtuigd dat dit met tijd en boterhammen zeker goed komt...Ben ook nog aan het kijken

                Groetjes
                Marc
                Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                Comment


                • #9
                  Re: Ben ik dat?

                  tof begin!

                  vierkantje van maken?
                  ik probeer...
                  mijn Fijsboecq en mijn flickr

                  Comment

                  Working...
                  X