Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ben ik dat?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ben ik dat?



    Diafragma 9
    Sluitertijd 1/320
    Isowaarde 400
    Brandpuntafstand 105,0 mm

    Deze foto is genomen in Plankendael, het weer zat goed zodat ik deze schaduw van het dier mee kon vastleggen op de foto.
    www.kyphotography.be

  • #2
    Re: Ben ik dat?

    Nog een hele weg te gaan in de fotografie, maar je moet ergens beginnen zoals iedereen. Ik heb geen ervaring met een toestel zoals jij gebruikt, ik denk dat je minder mogelijkheden hebt om alles naar eigen hand in te stellen. Dit gezegd zijnde nu over je foto. Het idee van de schaduw vind ik niet slecht bekeken. Maar ik denk dat een beetje meer opletten van wat in beeld komt geen slechte zaak zou zijn. Het diertje heeft ocharme maar 1 achterpootje half in beeld. Bekijk je foto eens zonder dat pootje in beeld,ongeveer een vierkante foto van formaat.
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

    Comment


    • #3
      Re: Ben ik dat?

      Er zijn zeker verbeterpuntjes op te noemen, maar het belangrijkste is er: kijken. Daar begint en eindigt fotografie mee. En deze scene heb je alvast goed gespot.
      Niet geschoten is altijd mis ...

      Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

      Comment


      • #4
        Re: Ben ik dat?

        Goed geien en omgezet naar zwart/wit

        Comment


        • #5
          Re: Ben ik dat?

          Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht