Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Baai van Kenmare

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Baai van Kenmare

    Ik zal er nog maar eens eentje plaatsen, alhoewel het 'nog maar' 4 maanden geleden is.
    En speciaal voor Brombeer, met een makkelijk uitspreekbare Nederlands/Ierse titel .


    Mvrgr.
    Last edited by kriba; 23 juni 2013, 12:19.

  • #2
    Re: Baai van Kenmare

    Helaas, maar er scheelt wat aan de foto.
    Je dieptewerking is niet echt scherp en het lijkt of het muurtje vanonder af wordt opgetild. Ik begrijp wel dat je iets in je voorgrond beeld om de beeldvorming te breken, maar het heeft hier niet het gewenste effect voor mij.
    Je lucht en de wolken daatentegen vind ik mooi

    Comment


    • #3
      Re: Baai van Kenmare

      De lantaarn en het muurtje op de voorgrond laten je toe om een idee te krijgen hoe ver weg de horizon is. Mooie compo en belichting.
      Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

      Comment


      • #4
        Re: Baai van Kenmare

        Ja kriba...ditmaal is de titel uitspreekbaar...merci hé

        'k Vrees Beelder dat we een "arbiter" gaan nodig hebben...ofwel begrijp ik je niet goed. Als je bedoelt dat het muurtje naar links naar boven toe helt ...dan heb je gelijk. Ik denk echter wel dat dit optisch correct zal zijn. Kan me niet voorstellen dat men het volledige stenen hoekje, paal incluis zou uitsnijden om afzonderlijk te gaan kantelen...(nogmaals...in de veronderstelling dat ik je correct begrijp...) Als je mij vraagt of dit afbreuk doet aan de compo...? Voor mij persoonlijk niet...Maar heb hier al veel compo's zien passeren die stukken beter zijn dan de mijne...en heb terzake nog één en ander op te steken.
        Wat betreft de scherpte...Heb deze foto bekeken op 36" en denk dat ik dat niet zou kunnen verbeteren.
        Klein beetje dichtlopen en uitbranden maar vind het niet de moeite om over te zeuren.