Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zoekend

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zoekend


    N. D5000 F11, 1/500, iso 200
    KLIK HIER voor grotere versie
    Last edited by Beelder; 22 juni 2013, 17:44. Reden: exif vergeten te vermelden

  • #2
    Re: Zoekend

    Ik vind hem geslaagd: een mooie contrastrijke omzetting waar veel detail te zien is.
    Qua compo had ik de foto evenwichtiger gevonden indien de centrale persoon meer naar links gestaan had, maar dat had je wellicht niet in de hand.
    Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

    Comment


    • #3
      Re: Zoekend

      De centrale figuur versmelt in de bovenste helft te veel met de achtergrond.
      Daarom niet een geslaagde opname.
      Van waardering geniet ik.
      Van kritiek leer ik.

      Comment


      • #4
        Re: Zoekend

        Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
        De centrale figuur versmelt in de bovenste helft te veel met de achtergrond.
        Daarom niet een geslaagde opname.
        Daarom: mocht de centrale figuur meer naar links staan, dan zou dit ook niet het geval zijn.
        Maar voor mij wel een geslaagde opname.
        Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

        Comment


        • #5
          Re: Zoekend

          Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
          De centrale figuur versmelt in de bovenste helft te veel met de achtergrond.
          Daarom niet een geslaagde opname.
          Helemaal mee eens. Een geslaagde opname, maar zou sterker zijn wanneer de centrale figuur niet zo voorbij het midden zou staan.
          Heb nog zoveel te leren :)

          Comment


          • #6
            Re: Zoekend

            Het gebouw spreekt veel meer tot mijn verbeelding dan de persoon uit je titel.
            Denk dat je een poco pech had dat hij een bleek vestje droeg. (Als hij al het hoofdpersonage in dit verhaal is...)
            Denk ook dat hij nog een klein beetje naar rechts mocht kantelen...
            Maar in zijn totaliteit een foto waar veel op te zien is. Het park, het gebouw en de hemel er bij spreken mij zeer aan.

            Groetjes
            Marc
            Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

            Comment


            • #7
              Re: Zoekend

              Mooi beeld hoor, maar ik ga ook mee met de voorgaande commentaren.

              Mvg John
              http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

              Comment


              • #8
                Re: Zoekend

                Mooie omzetting
                Geef de man een donker vestje en hij valt niet meer op.
                mvg,
                Eddy
                Smaken verschillen

                Comment


                • #9
                  Re: Zoekend

                  Beelder...je mag het me niet kwalijk nemen...maar kon Eddy zijne bal niet laten liggen...Vond het voorstel grappig en probeer hem binnen te koppen
                  Mocht je dit onaangenaam vinden haal ik de link onmiddellijk weg.
                  Vond de term "donker" nogal eenzijdig en heb hem verschillende kleurtjes meegegeven...Voor elk wat wils...(was ook niet bepaald de bedoeling er veel tijd in te steken en kan fijner afgewerkt)
                  LINK

                  Groetjes
                  Marc
                  Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zoekend

                    Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
                    Beelder...je mag het me niet kwalijk nemen...maar kon Eddy zijne bal niet laten liggen...Vond het voorstel grappig en probeer hem binnen te koppen
                    Mocht je dit onaangenaam vinden haal ik de link onmiddellijk weg.
                    Vond de term "donker" nogal eenzijdig en heb hem verschillende kleurtjes meegegeven...Voor elk wat wils...(was ook niet bepaald de bedoeling er veel tijd in te steken en kan fijner afgewerkt)
                    LINK

                    Groetjes
                    Marc
                    Heel erg leuk gedaan brombeer Begrijp zeker de opmerkingen hierover. Die gozer bleef maar zoeken en heen en weer lopen terwijl ik eigenlijk hem niet mee op de foto wilde. Na een minuut of 10 was ik het beu en heb afgedrukt en ben doorgelopen naar het museum. Laat de link maar staan, want ik ben nog niet aan plakken toe in PS.
                    Een bewerker ben ik niet, want moet dat allemaal nog goed onder de knie krijgen. Ben al blij dat ik al op degelijke wijze een foto kan omzetten. Vanuit een beperkte kennis zie ik wel hoe een foto er zou kunnen uitzien in compositie en kleur, maar ik ben een oude achtergebleven rot in digitale bewerkingen.

                    Comment

                    Working...
                    X