Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn kleine huisje op......

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mijn kleine huisje op......

    Zelfde huisje ander standpunt met een totaal andere bewerking.


    Bedankt om te kijken alvast
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

  • #2
    Re: Mijn kleine huisje op......

    Kwa compo is ie 400% beter. Maar de bewerking kan mij totaal niet bekoren, er zit meer in dit beeld dan dat je nu laat zien.

    Comment


    • #3
      Re: Mijn kleine huisje op......

      @in2lapland
      Bedankt voor je haarfijne analyse. Al blij dat de compo zo veeeeel beter bevonden is. Een extreme bewerking is meestal heel smaak gebonden en een persoonlijke keuze. Sommige mensen kunnen zich daar heel begrijpelijk niet in vinden, waarvoor respect. Elk persoon zoekt zijn eigen expressie in een onderwerp. Je weet dan ook als je zo iets plaatst zo als deze men vaak niet mild zal zijn, kan ik best mee omgaan. Anders zou ik mij behoeden om zo iets te plaatsen. Als je met 2 of meerdere mensen eenzelfde onderwerp fotografeert tracht je niet elkaar te imiteren maar net anders uit de hoek te komen. Het zou maar heel erg saai worden om nog foto's te bekijken. Eenmaal een onderwerp aan bod is gekomen mocht het dan al afgedaan hebben. Gelukkig is dat geen kwaad woord waard als er betere of minpunten naar boven komen in eenzelfde onderwerp door een andere anders gemaakt. Je kan er enkel iets van opsteken en het bespreken met elkaar. Het maakt geen verschil in de verstandhouding onderling
      Graag had ik mijn licht eens bij uw foto's opgestoken, er valt vast heel veel uit te leren. Helaas heb ik enkel je goed bedoelde commentaren gevonden
      Toch fijn dat je langs kwam.
      Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

      Comment


      • #4
        Re: Mijn kleine huisje op......