Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn kleine huisje op......

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mijn kleine huisje op......

    Zelfde huisje ander standpunt met een totaal andere bewerking.


    Bedankt om te kijken alvast
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

  • #2
    Re: Mijn kleine huisje op......

    Kwa compo is ie 400% beter. Maar de bewerking kan mij totaal niet bekoren, er zit meer in dit beeld dan dat je nu laat zien.

    Comment


    • #3
      Re: Mijn kleine huisje op......

      @in2lapland
      Bedankt voor je haarfijne analyse. Al blij dat de compo zo veeeeel beter bevonden is. Een extreme bewerking is meestal heel smaak gebonden en een persoonlijke keuze. Sommige mensen kunnen zich daar heel begrijpelijk niet in vinden, waarvoor respect. Elk persoon zoekt zijn eigen expressie in een onderwerp. Je weet dan ook als je zo iets plaatst zo als deze men vaak niet mild zal zijn, kan ik best mee omgaan. Anders zou ik mij behoeden om zo iets te plaatsen. Als je met 2 of meerdere mensen eenzelfde onderwerp fotografeert tracht je niet elkaar te imiteren maar net anders uit de hoek te komen. Het zou maar heel erg saai worden om nog foto's te bekijken. Eenmaal een onderwerp aan bod is gekomen mocht het dan al afgedaan hebben. Gelukkig is dat geen kwaad woord waard als er betere of minpunten naar boven komen in eenzelfde onderwerp door een andere anders gemaakt. Je kan er enkel iets van opsteken en het bespreken met elkaar. Het maakt geen verschil in de verstandhouding onderling
      Graag had ik mijn licht eens bij uw foto's opgestoken, er valt vast heel veel uit te leren. Helaas heb ik enkel je goed bedoelde commentaren gevonden
      Toch fijn dat je langs kwam.
      Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

      Comment


      • #4
        Re: Mijn kleine huisje op......

        Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
        Als je dit beeld gezien had en voor ogen had dan is je opzet goed geslaagd. Mij doet de bewerking meer denken aan een tekening, wat dus niet wilt zegen dat ik het beeld niet goed vindt. Ik vindt het wel wat hebben, maar dan meer als een oude tekening.

        Mvg John
        http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

        Comment


        • #5
          Re: Mijn kleine huisje op......

          Wat bewerking betreft heb je volkomen gelijk.

          Comment


          • #6
            Re: Mijn kleine huisje op......

            Dürer zou verbaasd zijn denk ik. Pracht beeld; Zeer mooie compo

            Comment


            • #7
              Re: Mijn kleine huisje op......

              Ik volg, hele mooie compo van dit huisje.
              De bewerking is inderdaad smaak, dus commentaar daarop laat ik maar achterwege
              Groetjes,
              Dominic

              Comment


              • #8
                Re: Mijn kleine huisje op......

                Mooie compo, bewerking is inderdaad persoonlijke smaak.
                Nog zoveel te leren!!
                Mijn fanpage: https://www.facebook.com/MooiFotografie?ref=hl
                Mijn website: http://mooifotografie.com/

                Comment


                • #9
                  Re: Mijn kleine huisje op......

                  Ben het eens met de meeste van de voorgangers, heel mooie compo, maar over de bewerking hou ik wijselijk mijn mond (na het lezen van je reactie ).
                  Groetjes

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mijn kleine huisje op......

                    Bedankt aan kijkers en schrijvers.
                    Hier kan je de basis uit vrije hand zien van waar ik verder "knoeide"
                    @John, met mijn handtekening is echt niets mis wel wat onvolledig. Er is eerst het zien, foto van maken maar wat ik er daarna mee doe is soms heel andere koek.
                    Software matig tonemapping toegepast. Een tekening van gemaakt, meerdere filters overheen en in nog een later stadium een oud postkaartje van gemaakt. Het kader had hier zeker geen genade gekregen
                    Mvg
                    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mijn kleine huisje op......

                      Oorspronkelijk geplaatst door Maloutje Bekijk bericht
                      Mooie compo, bewerking is inderdaad persoonlijke smaak.
                      Yep, zo is dat.
                      Mvg.

                      Comment

                      Working...
                      X