Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar nieuwe camera kopen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar nieuwe camera kopen

    Hallo beste forumleden,

    Mijn huidige videocamera "Sony DCR-HC40E" laat het stilaan afweten.
    Ik krijg geen beeld meer in het occultief, de 3 standenschakelaar springt soms automatisch over van filmen op tape naar filmen op geheugenkaart of op weergeven terwijl ik aan het opnemen ben. Kortom ik overweeg een nieuwe camera.

    Mijn oog is gevallen op de zeer intressante videocamera van Panasonic. De AG AC90. Een semi proffesioneel model dat voor mij nog net te betalen is.

    Nu zou ik graag weten of er iemand op het forum ervaring heeft met het kopen van foto of filmmateriaal in het buitenland. Voor de aankoop van een laptop zit je bijvoorbeeld zeer goed van prijs in Duitsland. Via het web vind ik niet echt lagere prijzen. De goedkoopste heb ik gevonden vlak bij mijn deur in Merksem voor iets meer dan 1800€. Maar je kan hem makkelijk op internet vinden voor prijzen van 2000 tot 2200€.

    Heeft er iemand een tip?

    Ook moest er iemand ervaring hebben met de AG AC90, dan lees ik heel graag uw commentaar.

  • #2
    Re: Waar nieuwe camera kopen

    Welkom op het forum.
    Na het lezen van je bericht dacht ik : Dan koop je hem toch vlak bij jouw deur in Merksem. Voor 1800 €.
    Anders Google ik het even voor je
    Hier is hij op voorraad.
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment

    Working...
    X