Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kapotte BP511 batterij voor Canon 10D?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kapotte BP511 batterij voor Canon 10D?

    Hi,

    Sinds kort werkt mijn (extra) BP511 batterij voor mijn Canon 10D niet meer. Als ik die wil opladen knippert het rode lichtje van de lader trager dan wanneer ik die wil opladen met mijn originele Canon BP511 batterij; en ze werkt dan ook niet in de camera. De batterij is een 'kloon' model gekocht bij topfoto.

    Iemand enig idee of hier iets aan te doen is? Of zit er niks anders op dan die weg te gooien? (is nog geen half jaar oud!)
    Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

  • #2
    Een vriend van mij had een tijdje geleden ongeveer hetzelfde probleem met een nieuwe kloonbatterij: laadde helemaal op, maar werkte niet in zijn 300D, noch in mijn 10D. Even met Top Foto gebeld/gemaild en gewoon een nieuwe gekregen. Jou batterij is al wel een paar maanden oud, maar vraag toch maar eens aan Top Foto of ze ze niet willen vervangen. Het zijn toffe jongens en meisjes bij Top Foto en het lijkt mij dat je toch een tijdje garantie hebt op batterijen.


    Groeten, Kris.
    My work: VICTORIE.com

    Comment

    Working...
    X