Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotokaders

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotokaders

    Beste

    heeft iemand ervaring met deze fotokaders?

    Doel: enkel voor een "fotokamer" te maken. (wel andere grootte dat ik zelf kan uitprinten, maar dezelfde kaders)

    In de living, keuken, gang etc... komen er heel andere "mooiere" kaders met pass partout.

    iemand ervaring mee?




    bedankt

    groeten
    Canon EOS 550D // 15-85mm IS

  • #2
    Re: fotokaders

    Zeker niet doen, niet mooi en dus verloren geld !
    Ben je lid van een fotoclub dan kan je kaders kopen bij de Antwerpse verbroedering.
    dat zijn mooie kaders in geborsteld aluminium formaat 40X50 cm aan een zeer eerlijke prijs.
    Hoeveel de prijs nu juist is kan ik niet exact zeggen, na iedere bestelling 2X per jaar is de prijs iets
    anders, maar reken op een 10 Euro of iets daar in de buurt !

    Ben je geen lid, dan kan ik eventueel de kaders voor U kopen !

    MVG, Jeff C.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: fotokaders

      Beste

      de kaders vind ik persoonlijk mooi genoeg voor gewoon in mijn bureau vol te hangen en goedkoop

      maar de vraag was eigenlijk meer hoe lang kan de foto mooi blijven door het glas die erop ligt?

      voor de in de living en keuken en gang etc.. dan gaan het natuurlijk andere en kwaliteitsvollere fotokaders zijn die ik zal kopen

      maar dit is eigenlijk goed genoeg voor appart als de foto toch bv 10 jaar mooi blijft. " er kan geen zon op schijnen" ook belangrijk

      bedankt voor u reactie

      mvg
      svanma

      Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
      Zeker niet doen, niet mooi en dus verloren geld !
      Ben je lid van een fotoclub dan kan je kaders kopen bij de Antwerpse verbroedering.
      dat zijn mooie kaders in geborsteld aluminium formaat 40X50 cm aan een zeer eerlijke prijs.
      Hoeveel de prijs nu juist is kan ik niet exact zeggen, na iedere bestelling 2X per jaar is de prijs iets
      anders, maar reken op een 10 Euro of iets daar in de buurt !

      Ben je geen lid, dan kan ik eventueel de kaders voor U kopen !

      MVG, Jeff C.
      Canon EOS 550D // 15-85mm IS

      Comment


      • #4
        Re: fotokaders

        Als je werkt zonder passe-partout , dan maakt de foto contact met het glas, indien je pech hebt
        kan dit Newton ringen geven, dat zijn veelkleurige concentrische ringen . Mocht je besluiten van ook
        in die kaders te werken met een passe-partout is er geen enkel probleem qua houdbaarheid.

        MVG, Jeff C.
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #5
          Re: fotokaders

          Ah ok, en hoeveel kans heb je op newton ringen?

          omdat ik het namelijk redelijk budget wil houden.

          alvast bedankt voor de reacties

          mvg
          svanma

          Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
          Als je werkt zonder passe-partout , dan maakt de foto contact met het glas, indien je pech hebt
          kan dit Newton ringen geven, dat zijn veelkleurige concentrische ringen . Mocht je besluiten van ook
          in die kaders te werken met een passe-partout is er geen enkel probleem qua houdbaarheid.

          MVG, Jeff C.
          Canon EOS 550D // 15-85mm IS

          Comment


          • #6
            Re: fotokaders

            vooral geen Ikea-kaders. In bijna elke kader zit een barstje en heb er zelf ene met een luchtbel. In kaders mag je best wel investeren... en euhm, hoera voor passe-partouts!
            Hier zou ik iets origineels kunnen zetten...
            SITE

            Comment

            Working...
            X