Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sony hx 10v of 20v prijs en keuze

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • sony hx 10v of 20v prijs en keuze

    Ik ben op het moment aangekomen dat ik hoogst waarschijnlijk ga kiezen tussen de sony cybershot dsc hx 10 of 20v.


    Op bovenstaande link staan de verschillen in het "bold" aangeduid.

    Echter de HX10 kost mij 170€ terwijl de HX20 mij 220€ zou kosten.
    Ik vroeg me af als jullie dit verschil van 50€ waard vinden?
    Ik weet dat dit vrij persoonlijk is, maar toch zou ik graag jullie mening horen. Het duidelijkste verschil is het groter bereik van inzoomen. Verder weet ik niet altijd in hoeverre de andere verschillen een invloed hebben, ik ben dan ook een leek op het camera gebied.

    Dank u voor u hulp!

  • #2
    Re: sony hx 10v of 20v prijs en keuze

    Het is inderdaad persoonlijk...beetje meer zoom is altijd leuk en vooral handig...maakt de camera wel iets groter en zwaarder.

    Anderzijds gaat de HX10 iets breder (24mm ipv 25mm) maar een fractie minder lichtsterk (in het voordeel dus van de HX20, zeker als je rekening houdt die die nog wat verder zoomt)...
    Verder is de video van de HX20 beter (maar of je dat gaat zien...alleszins: 50p ipv 50i voor de HX10)
    Meer instelmogelijkheden met de HX20 (ga je wellicht niet snel doen)

    Wel leuk: http://www.camerashop.be/product/180...20v-black.html Je krijgt een mini statief erbij...(twv 15 euro)

    Comment


    • #3
      Re: sony hx 10v of 20v prijs en keuze

      O dat is raar! Ik had coolbue nog gecontacteerd en volgens deze kwam de hx20v niet meer binnen. Nu staat hij oppeens terug op voorraad?
      Dank voor deze link, en de info ook natuurlijk. Ik zal coolblue opnieuw contacteren want is toch wel vreemd.

      Comment


      • #4
        Re: sony hx 10v of 20v prijs en keuze