Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zeeuws knopje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zeeuws knopje



    Zoals sommigen wel zullen weten is macro niet mijn gebruikelijke hoek op dit forum, maar ik heb er een punt van gemaakt dit jaar mij eens wat meer te focussen op macro...
    Kritische comments zullen warm onthaald worden, dus hou je vooral niet in





    facebook

    500px

  • #2
    Re: Zeeuws knopje

    Toch al een heel mooi begin .

    Grtz .

    Dirk .
    Nikon D90 - 18-105mm - Sigma 150mm Macro

    Comment


    • #3
      Re: Zeeuws knopje

      Ik vind hem mooi
      Sony SLT-A65V met macro lens Sigma 105 mm 1:2.8

      Comment


      • #4
        Re: Zeeuws knopje

        Vind deze heel mooi!
        BD0681BE -
        Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

        Comment


        • #5
          Re: Zeeuws knopje

          heel mooi ,ook de DOF ligt op de juiste plaats

          Comment


          • #6
            Re: Zeeuws knopje

            Mooi maar voor mij mocht het steeltje wat korter en dan wat meer ruimte boven het bloempje
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Zeeuws knopje

              bedankt om te reageren alvast!

              Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
              Mooi maar voor mij mocht het steeltje wat korter en dan wat meer ruimte boven het bloempje
              bedankt voor je eerlijke kritiek! Ik apprecieer dit echt! Ik was zelf niet 100% overtuigd van de compo en jouw suggestie zou idd mss beter geweest zijn. Zal het onthouden voor volgende keer
              facebook

              500px

              Comment


              • #8
                Re: Zeeuws knopje

                Voor mij mocht de bloem bovenaan ook wat meer ruimte hebben, maar verder vind ik hem meer dan geslaagd hoor Mathias.
                De kleuren zijn prachtig, de BG is top en de scherpte ligt precies waar hij liggen moet en de DOF maakt het echt helemaal af.
                Dus volgende keer ietsje meer ruimte bovenaan en ik hang hem aan mijne muur
                Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
                www.myriamvos.jalbum.net of facebook

                Comment


                • #9
                  Re: Zeeuws knopje

                  Oorspronkelijk geplaatst door Vossie Bekijk bericht
                  Voor mij mocht de bloem bovenaan ook wat meer ruimte hebben, maar verder vind ik hem meer dan geslaagd hoor Mathias.
                  De kleuren zijn prachtig, de BG is top en de scherpte ligt precies waar hij liggen moet en de DOF maakt het echt helemaal af.
                  Dus volgende keer ietsje meer ruimte bovenaan en ik hang hem aan mijne muur
                  da's mooi om lezen myriam! Ga de tips zeker meenemen voor een volgende keer! Bedankt om te reageren alvast!
                  facebook

                  500px

                  Comment

                  Working...
                  X