Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wreed accident

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wreed accident

    Niet waar hoor, deze diende gewoon als schuilplaats voor enkele schapen.
    Ik heb me wel eens laten gaan en er eens een bewerking op toegepast die ik nog nooit heb toegepast.
    Misschien klinkt het wel van 'schoenmaker blijf bij uw leest (landschappen)', maar dan weet ik het tenminste . Wie niet waagt niet wint.


    Groetjes
    Last edited by Guest17; 23 juni 2013, 10:25.

  • #2
    Re: Wreed accident

    Je titel doet me denken aan een optreden van Urbanus waar ik destijds in R'dam ben geweest Heb toen de avond van mijn leven gehad

    Een hdr-achtig gemaakte foto, die velen in verwarring zouden brengen als je het niet had geschreven in je toevoeging Overtollige blauw heeft wel wat, en van mij mag het binnenste van het wrak wat lichter.
    Heb je al eens geprobeerd om boven en onder er een stuk af te halen en er een cinemascoop op los te laten, waarbij je dan wel de kleurtoning terughaald en deze kleuren bewaard.

    Laat je gaan man, het verdrijft de tijd af en toe
    Last edited by Beelder; 17 juni 2013, 15:47.

    Comment


    • #3
      Re: Wreed accident

      Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk bericht
      Je titel doet me denken aan een optreden van Urbanus waar ik destijds in R'dam ben geweest
      Titel is me inderdaad ingegeven door die sketch.

      Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.


      Groetjes

      Comment


      • #4
        Re: Wreed accident

        Het is ofwel de foto die niet aanspreekt, ofwel het verlof dat nadert, ofwel dat ik teveel foto's plaats, ofwel het warme weer dat er zit aan te komen.....maar aangezien de matige interesse ga ik maar wat vroeger dan voorzien in zomermodus of zomerslaap, hoe je het ook wil noemen.
        Beelder bedankt voor het schrijven hé maat .
        Voor al de rest "salut, de kost en de wind vanachter".
        Groetjes

        Comment


        • #5
          Re: Wreed accident

          He waar is je foto Djivan? --'k Moet ik blokken wi !!!!--
          facebook
          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

          Comment


          • #6
            Re: Wreed accident

            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            ....
            Voor al de rest "salut, de kost en de wind vanachter".
            Groetjes
            OK...tot in het Najaar dan maar weer.
            veel plezier deze Zomer.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Wreed accident

              Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
              He waar is je foto Djivan? --'k Moet ik blokken wi !!!!--
              Grote kuis .
              Groetjes

              Comment


              • #8
                Re: Wreed accident

                Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                Het is ofwel de foto die niet aanspreekt, ofwel het verlof dat nadert, ofwel dat ik teveel foto's plaats, ofwel het warme weer dat er zit aan te komen.....maar aangezien de matige interesse ga ik maar wat vroeger dan voorzien in zomermodus of zomerslaap, hoe je het ook wil noemen.
                Beelder bedankt voor het schrijven hé maat .
                Voor al de rest "salut, de kost en de wind vanachter".
                Groetjes
                Gaat ge weer met vakantie Djivan? Waar naartoe deze keer in la douce France?
                Ewel, en ik had je foto nog niet eens gezien...
                Touch the Earth...Gently
                www.passionsenfrance.com

                Comment


                • #9
                  Re: Wreed accident

                  Sorry dat ik dit oude topic weer oprakel, maar ik had bij mijn grote kuis de foto verwijderd en kon hem eerst niet meer terugvinden.
                  Nu toch nog teruggevonden, en daarom dat ik hem terug plaats.
                  Dit betekent geenszins dat ik reeds volledig ontwaakt ben uit mijn enkele maanden durende zomerslaap .....tot later nog eens.
                  Groetjes

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wreed accident

                    Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                    Sorry dat ik dit oude topic weer oprakel, maar ik had bij mijn grote kuis de foto verwijderd en kon hem eerst niet meer terugvinden.
                    Nu toch nog teruggevonden, en daarom dat ik hem terug plaats.
                    Dit betekent geenszins dat ik reeds volledig ontwaakt ben uit mijn enkele maanden durende zomerslaap .....tot later nog eens.
                    Groetjes
                    Je bent net zo verslaafd als ik hoor Je kunt het gewoon niet missen

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wreed accident

                      Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk bericht
                      Je bent net zo verslaafd als ik hoor Je kunt het gewoon niet missen
                      Sorry Beelder, nu durf ik voor één keer schrijven dat je er compleet naast zit .
                      Wanneer je ondervindt dat je nog maar weinig reacties krijgt op je foto's weet je (allee, ik toch) dat het tijd is om eens een paar maanden wat anders te gaan doen. Bovendien is het hier in de zomermaanden een drukte van jewelste, iedereen komt terug van vakantie met massa's foto's, of hebben opeens veel tijd om te fotograferen en hier te plaatsen.... ook vandaar mijn rustperiode.
                      Ik heb ook "ontelbaar veel" hobby's, en om beurt worden ze wel eens een tijd verwaarloosd.
                      Nu is BD aan de beurt, maar zoals reeds gemeld, ik blijf te gepasten tijde kijken en lezen (misschien bedoel je dit met verslaving, dan ben je juist).
                      Groetjes

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wreed accident

                        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                        Nu is BD aan de beurt, maar zoals reeds gemeld, ik blijf te gepasten tijde kijken en lezen (misschien bedoel je dit met verslaving, dan ben je juist).
                        Groetjes
                        Ik begrijp het wel hoor, maar dat bedoelde ik dan juist
                        Ik heb me never nooit bezig gehouden met het internet, tot nu, en ja..
                        Maak af en toe eens een mooie foto van je andere hobby's, zodat we dat ook weer eens kunnen zien. Wel de deftige hobby's natuurlijk

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wreed accident

                          Ergens vindt ik de bewerking dan weer te fel maar, maar hoe meer ik terug kom kijken past het wel bij het beeld. Nu ben je nog niet veel wijzer hé .

                          Mvg John
                          http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Wreed accident

                            veel te hard van contrast (maar het lijkt ook wel fel licht te zijn ). Compo is niet de meest boeiende.
                            Niet geschoten is altijd mis ...

                            Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Wreed accident

                              nu pas tot aan je foto geraakt

                              compo en foto vind ik wel leuk
                              maar de kleurentoning niet, vooral niet het opvallende groen in die boom en het gras;
                              met het blauw van je busje kan ik wel leven

                              veel plezier in je 'rustperiode' ik heb de indruk dat je je niet zal vervelen
                              ik probeer...
                              mijn Fijsboecq en mijn flickr

                              Comment

                              Working...
                              X