Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

compact camera met wifi of eye-fi?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • compact camera met wifi of eye-fi?

    Hoi,

    Ik ben aan het rondkijken voor een compact camera (travelzoom).

    Het lijkt mij prettig als ik af en toe een foto van de camera kan sturen naar bijvoorbeeld Social Media. Dit mag ook met tussenkomst van mij iPhone indien nodig. Is het dan nodig om uit te kijken naar een model met wifi of volstaat een Eye-Fi SD kaart ook hiervoor?

    Heeft iemand hier ervaring mee?

    Nu lijkt mij bijvoorbeeld de Sony cybershot dsc-hx20v een goede camera maar hier zit geen wifi op. De Panasonic Lumix DMC-TZ40 heeft dit dan bijvoorbeeld weer wel.
    life is short, enjoy it
    __________________________________________________ __
    Canon EOS 60D & 300D; 85mm 1.8; 50mm 1.8; 17-50mm 2.8; 18-55mm 3.5-5.6, 580EXII

  • #2
    Re: compact camera met wifi of eye-fi?

    Ik gebruik eye-fi, kan je mee transfereren naar je pc, iphone, ipad, overal waar je bent.kaartje heb ik al van de dag dat ze op,de markt kwamen, en nog geen moment spijt van, kan in iedere camera met sd slot.

    Comment


    • #3
      Re: compact camera met wifi of eye-fi?

      Ik heb ook een Eye-fi, maar ik heb de 4GB gekozen, die jammer genoeg geen RAW-files doorstuurt (heb ik daarna pas gemerkt...)
      Dus als je gaat voor een eye-fi, let er dan wel op welke soort files al dan niet moeten kunnen worden doorgestuurd
      NEX-5 + Sony 18-55 OSS || Canon 60D + Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD Asph Canon + Canon 50mm f/1.8 II + Canon 70-200 f4 L
      https://www.flickr.com/photos/mdesmedt/

      Comment

      Working...
      X