Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lightroom wedding presets

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lightroom wedding presets

    Ik ben op zoek naar interessante betalende wedding presets voor Lightroom (gratis mag uiteraard ook).

    Ten eerste ben ik er mij van bewust dat de meeste fotografen ze niet gaan willen delen en ten tweede dat het persoonlijke smaak is en dat je gewoon moet zoeken op google maar mocht er toch iemand een leuke tip willen geven...
    Last edited by Tim76; 16 juni 2013, 21:59.
    Facebook: http://www.facebook.com/pages/Tim-Pe...19157834849647

  • #2
    Re: Lightroom wedding presets

    Zelf maken, afnemen van anderen resulteert niet in een eigen stijl...
    Zeker als je echt bruiloften doet zou ik foto voor foto bewerken. Max 100 foto's is het einde van de wereld nu niet hé .

    Comment


    • #3
      Re: Lightroom wedding presets

      The Latest Lightroom Tips, Tricks & Techniques


      Hier vind je er wel tussen voor huwelijken. Echter ben ik van dezelfde mening als hierboven.

      Wat je wel kan doen is vertrekken van presets en deze aan uw eigen smaak en stijl aanpassen.
      Nikon D7000 - Nikkor 18-105mm en 50mm F1.8 glaasje

      Comment


      • #4
        Re: Lightroom wedding presets

        Niet gratis maar zeker niet duur

        Nikon D4s en wat glas // en een sb910 lichtje

        Comment


        • #5
          Re: Lightroom wedding presets

          Bedankt voor de tips
          Facebook: http://www.facebook.com/pages/Tim-Pe...19157834849647

          Comment


          • #6
            Re: Lightroom wedding presets

            Hoi even een vraagje.

            Heb ook eens geprobeerd om zulke presets te gebruiken.
            Echter werk ik met elements 11 , omdat lightroom 5 niet werkt op mijn pc (iets oudere windows). Gebruik wel voorlopig de gratis proef versie, maar ben van zin deze week de full aan te kopen.
            Nu het probleem:
            Als ik de presets of actions toevoeg, geven de meeste bij het toepassen een melding background word niet gevonden.
            Na een beetje speurwerk : zou het probleem liggen aan de nederlandse versie die ik heb. Omdat ze allemaal in een engelse versie gemaakt zijn.
            Iemand een idee of ik dit kan oplossen? Of werken ze op de engelse elements versie wel gewoon?

            Sorry voor de kleine offtopic.

            Comment


            • #7
              Re: Lightroom wedding presets

              Hoewel ik me eigenlijk niet bezighoud met huwelijksfotografie, ben ik toch "geabonneerd" op het gratis tijdschrift Behind The Shutter.
              Mocht je dat niet kennen, toch wel een aanrader. Dit is de link naar het recentste nummer: https://www.behindtheshutter.com/wed...photographers/
              Uiteraard draait een en ander om reclame en harde commercie, en zo komen er regelmatig "aanbiedingen" voor Lightroom presets, en diets meer.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment

              Working...
              X