Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Auto crash

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Auto crash

    Rally Wervik...

    Geen hoogstaande foto, want veeeel te ver. heel veel moeten croppen.

    Maar wou deze crash toch delen





    Omgezet naar "old photo" omdat deze dan naar mijn mening beter uitkomt, want anders niet echt te doen.

    1 van de originelen zonder enige bewerking waar ik ni veel mee kan doen, maar toch :d

    Canon EOS 550D // 15-85mm IS

  • #2
    Re: Auto crash

    Over kwaliteit en bewerking zullen we het dan maar niet hebben, vermits dat je laatste redmiddel was ;-).
    Maar wat een actie heb je hier vastgelegd!!! Ik hoop dat de rolkooi zijn werk heeft gedaan en dat de piloten er zonder kleerscheuren uitgeraakt zijn.
    grt biebel

    Comment


    • #3
      Re: Auto crash

      Inderdaad kwaliteit laat te wensen over en bewerking past bij deze inderdaad niet echt, maar vond het nog het beste..

      en was net op tijd met mijn toestel

      beter een foto die te wensen overlaat dan geen foto, en zeker van zo"n spektakel

      de rolkooi heeft gelukkig zijn werk gedaan, en zijn er zonder kleerscheuren vanaf gekomen

      groetjes

      Oorspronkelijk geplaatst door biebel Bekijk bericht
      Over kwaliteit en bewerking zullen we het dan maar niet hebben, vermits dat je laatste redmiddel was ;-).
      Maar wat een actie heb je hier vastgelegd!!! Ik hoop dat de rolkooi zijn werk heeft gedaan en dat de piloten er zonder kleerscheuren uitgeraakt zijn.
      grt biebel
      Canon EOS 550D // 15-85mm IS

      Comment

      Working...
      X