Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Behoefte aan sensor cleaning dag bij Tech Repair ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Behoefte aan sensor cleaning dag bij Tech Repair ?

    Beste forum lezers,

    is er bij jullie als forum lezers behoefte om in het jaar 2013 een van onze gratis sensor cleaning dagen bij te wonen ? Lokatie Tech Repair te Bergen op Zoom. Datum: nader te bepalen. Aantal plaatsen: nader te bepalen. Voorwaarden: nader te bepalen.

    Afgelopen maand is de jaarlijkse cleaning dag geweest voor alleen de Canon CPS members, wij kunnen ons zo voorstellen dat ook niet Canon CPS members behoefte hebben aan dit soort mogelijkheden. Zelfs de Sony SLR eigenaren zijn welkom op onze algemene sensor cleaning dagen.

    Tech Repair geeft daarbij een kijkje in haar keuken, met daarbij de mogelijkheid om de sensor te laten reinigen (gratis).

    Reacties zijn welkom, deze kunt u sturen naar: service@techrepair.nl Na 30 dagen zal Tech Repair de reacties gaan inventariseren en indien positief afgesloten zal Tech Repair een dag kunnen gaan inplannen.

    Met vriendelijke groet,

    Tech Repair.

  • #2
    Re: Behoefte aan sensor cleaning dag bij Tech Repair ?

    Wat, en Nikon niet of zo???

    Comment


    • #3
      Re: Behoefte aan sensor cleaning dag bij Tech Repair ?

      Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
      Wat, en Nikon niet of zo???
      die kunnen we ook :-)

      Comment


      • #4
        Re: Behoefte aan sensor cleaning dag bij Tech Repair ?

        Oorspronkelijk geplaatst door techrepair Bekijk bericht
        Afgelopen maand is de jaarlijkse cleaning dag geweest voor alleen de Canon CPS members
        Zijn de CPS members daarvan op de hoogte gebracht geweest ?

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Behoefte aan sensor cleaning dag bij Tech Repair ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
          Zijn de CPS members daarvan op de hoogte gebracht geweest ?

          grts
          Sieg
          Ja, ikzelf ben ook CPS member en heb ook geen mail ofzo ontvangen voor de Canon cleaning dag
          ook al ben ik klant bij hen.

          grt,

          Dirk

          Comment


          • #6
            Re: Behoefte aan sensor cleaning dag bij Tech Repair ?

            Dit is een actie vooral voor niet CPS leden. CPS leden hebben vaak eigen dagen. Ben geen CPS lid meer zie toegevoegde waarde er niet meer van in als hobbyist
            Als ik het goed lees is iedereen welkom ook niet CPS leden ;-)

            Comment


            • #7
              Re: Behoefte aan sensor cleaning dag bij Tech Repair ?

              Voor CPS en NPS moet je toch fulltime werken als pro fotograaf nogvoor je het kan worden?
              Lijkt mij vreemd dat een hobbyist pro member kan worden...

              Comment


              • #8
                Re: Behoefte aan sensor cleaning dag bij Tech Repair ?

                CPS member kan je worden als je het juiste materiaal hebt. Je moet niet aantonen dat je fulltime fotograaf bent.

                Comment


                • #9
                  Re: Behoefte aan sensor cleaning dag bij Tech Repair ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
                  Voor CPS en NPS moet je toch fulltime werken als pro fotograaf nogvoor je het kan worden?
                  Lijkt mij vreemd dat een hobbyist pro member kan worden...
                  Advies lees de voorwaarden eens op de website van Canon CPS. Ik was altijd CPS Gold member

                  Zoals al beschreven hierboven. Gaat het niet om wat je doet voor kost en hoe je de spullen gebruikt, maar welke spullen je bezit ;-)
                  Dus als hobbyist met 2x een 5D en paar L objectieven kom ik in aanmerking voor Gold Member
                  Last edited by Apple; 20 juni 2013, 09:04.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Behoefte aan sensor cleaning dag bij Tech Repair ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
                    Voor CPS en NPS moet je toch fulltime werken als pro fotograaf nogvoor je het kan worden?
                    Lijkt mij vreemd dat een hobbyist pro member kan worden...
                    Geen probleem, koop een Nikon D4 + een D800 + een 400mm en een 500mm en doe je aanvraag voor NPS,
                    komt zeker in orde.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Behoefte aan sensor cleaning dag bij Tech Repair ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                      Geen probleem, koop een Nikon D4 + een D800 + een 400mm en een 500mm en doe je aanvraag voor NPS,
                      komt zeker in orde.
                      Bewijs van professionaliteit moet je geven bij Nikon NPS, het zou schoon zijn mochten ze al die amateurs ook gewoon al die voordelen geven.
                      Ik heb eigenlijk voldoende materiaal voor NPS member te worden, ga eerst eens proberen zonder mijn bedrijfsinfo en publicaties.
                      Ben jij NPS-member Demeyereg, of iemand anders hier op het forum?

                      Comment


                      • #12
                        Re: Behoefte aan sensor cleaning dag bij Tech Repair ?

                        WTF!

                        Ik heb even geïnformeerd, 5 min later al een antwoord:


                        Geachte,

                        De materiaal lijst dient inderdaad geupdate.
                        Aangezien op dit ogenblik de site aangepast wordt, staat hier tijdelijk nog de oude tekst.
                        Om aan te sluiten binnen NPS, dient men professioneel als fotograaf te werken. Dit kan ook op naam van een bedrijf.
                        U dient hiervoor uw materiaal te registreren via: https://nikoneurope-nl.custhelp.com/...create_account
                        Daarna kan u een aanvraag mail versturen naar info-nps. Met de vermelding van het gebruikte registratie email adres, en de nodige bewijzen van de professionele activiteit als fotograaf. Om in aanmerking te komen, dient u ook minimum 2 recente prof camera’s te hebben en 3 prof optieken.

                        Met vriendelijke groet


                        Nikon Professional Service Manager

                        Nikon BeLux
                        Branch office of Nikon France S.A.S.
                        Avenue du Bourget 50 - Bourgetlaan 50
                        1130 Bruxelles, Brussel
                        Visit http://www.nikon.be or http://www.facebook.com/NikonBelgium



                        Zal toch ineens mijn bedrijfsgegevens meegeven ...
                        Last edited by playerofwar; 20 juni 2013, 12:39. Reden: naam persoon verwijderd

                        Comment


                        • #13
                          Re: Behoefte aan sensor cleaning dag bij Tech Repair ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Apple Bekijk bericht
                          Dus als hobbyist met 2x een 5D en paar L objectieven kom ik in aanmerking voor Gold Member
                          Indeed ... het kan nog straffer ... één 5D (nu 5D2) en de 1v (uit de verzameling ... m'n 1D telt niet meer) gecombineerd met 3 L's en ikke ook GOLD member ... recent nog contact gehad met een pro met 2 5D2's maar slechts 2 L lenzen en daarmee niks CPS ... zelfs geen zilver ... tja

                          Comment


                          • #14
                            Re: Behoefte aan sensor cleaning dag bij Tech Repair ?

                            Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
                            Ben jij NPS-member Demeyereg, of iemand anders hier op het forum?
                            Ikzelf niet, maar ik ken hier wel iemand.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Behoefte aan sensor cleaning dag bij Tech Repair ?

                              Het hoeven zelfs geen L lenzen te zijn. EF-S 10-22, 17-55 en zelfs de 60 macro tellen als lens voor CPS.

                              Camera hoeft ook geen FF te zijn, 50D en 7D zijn voldoende. Voor Silver toch.

                              Comment

                              Working...
                              X