Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

time flies

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • time flies

    ik kreeg vandaag even instructies van mn meiske tijdens nieuwe filters uit proberen, althans... een poging tot
    met haar zinnen : ik weet het niet hoor mama.... ik weet t niet... ik denk heh......wijsneus en er ook nog zo'n serieuze blik bij van...

    er is nog niets aan deze foto aangepast




    F/5.3
    1/60 sec
    ISO 720
    40mm
    Last edited by Musty; 14 juni 2013, 08:17. Reden: even formaat gewijzigd - EXIF toegevoegd
    Life isn's about waiting for the storm to pass... it's about learning how to dance in the rain!

  • #2
    Re: time flies

    Zeg maar tegen die wijsneus dat ik heb gezegd dat het niet slecht is. Goede huidskleur Compositie: Onder half knoopje weg, maar van mij hoeft de update hiervoor niet hoor.
    Goed gedaan wijsneus, euh nee..Musty natuurlijk, de wijsneus is die andere

    Comment


    • #3
      Re: time flies

      De tijd vliegt ...
      Van waardering geniet ik.
      Van kritiek leer ik.

      Comment


      • #4
        Re: time flies

        Mooi portret.
        Ik volg Beelder wbt het knoopje.
        Heb nog zoveel te leren :)

        Comment


        • #5
          Re: time flies

          Je mag je foto's aanpassen vooraleer ze hier te plaatsen.
          mvg,
          Eddy
          Smaken verschillen

          Comment


          • #6
            Re: time flies

            Let wel op in het vervolg met je achtergronden en weerkaatsing van de groene kleur. Zie haar van de wijsneus

            Comment


            • #7
              Re: time flies

              Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk bericht
              Let wel op in het vervolg met je achtergronden en weerkaatsing van de groene kleur. Zie haar van de wijsneus
              inderdaad, t is alleen dat wij veel groen in huis hebben althans nog wel.....en daarom ook niet bij stil gestaan
              Last edited by Musty; 13 juni 2013, 22:21.
              Life isn's about waiting for the storm to pass... it's about learning how to dance in the rain!

              Comment


              • #8
                Re: time flies

                Volg bovenstaande commentaren.
                Deze juffrouw haar rechter oog valt buiten het scherptegebied. (vind geen exif-gegevens...)

                Groetjes
                Marc
                Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                Comment


                • #9
                  Re: time flies

                  Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
                  Volg bovenstaande commentaren.
                  Deze juffrouw haar rechter oog valt buiten het scherptegebied. (vind geen exif-gegevens...)

                  Groetjes
                  Marc
                  toegevoegd! heb sd kaart eruit moeten halen en pc ervoor overnieuw moeten starte... zag ze zelf ook niet meer.... die heeft denk ik ook een bak koffie nodig
                  Life isn's about waiting for the storm to pass... it's about learning how to dance in the rain!

                  Comment


                  • #10
                    Re: time flies

                    Oorspronkelijk geplaatst door Musty Bekijk bericht
                    .... die heeft denk ik ook een bak koffie nodig...
                    Wie...jij of de pc

                    Als ik zie dat deze op F5.3 gemaakt is kan ik enkel maar vermoeden, in combinatie met de brandpuntafstand, dat je met de lens net iets te dicht op je onderwerp zat.
                    Niet dat het zo een "drama" is...maar een paar echelons hoger zal men je daar hoogstwaarschijnlijk op afrekenen.

                    Groetjes
                    Marc
                    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                    Comment


                    • #11
                      Re: time flies

                      Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
                      Wie...jij of de pc

                      Als ik zie dat deze op F5.3 gemaakt is kan ik enkel maar vermoeden, in combinatie met de brandpuntafstand, dat je met de lens net iets te dicht op je onderwerp zat.
                      Niet dat het zo een "drama" is...maar een paar echelons hoger zal men je daar hoogstwaarschijnlijk op afrekenen.

                      Groetjes
                      Marc
                      thnx! ik neem t mee, eens kijken of ze vanmiddag even geduldt voor me heeft
                      Life isn's about waiting for the storm to pass... it's about learning how to dance in the rain!

                      Comment

                      Working...
                      X